• Svar på tråden ~* Juni Bebisar 2013 *~
  • a dream within a dream

Fruhs, du får ta Otrivin vanliga nässpray samt maxa Alvedon! Om du söker läkare så får du säkert Kåvepenin som också är ok som gravid. Lycka till!!!!

• a dream within a dream

Sonaten ring! Det sätter ctg för att kolla hjärtljuden hon babyn samt att de väcker den för att få se rörelser och puls vid aktivitet (iaf så de gjort på mig) lycka till!!!

• Premismamma

Ska snart in till sös på inskrivning inför snittet på fredag. Jag hoppas att de ska ha en lucka i morgon.

• Premismamma

Inskrivningen gick bra. Kanske lite lång tid men det blir på fredag i alla fall.
    7.45 ska jag vara på sös. Känns overkligt men äntligen. 

• Premismamma
    a dream within a dream skrev 2013-06-04 21:39:41 följande:
    Härligt!! Snart har du bebis hos dig!
    Ja men det är en riktigt seg uppförsbacke dit. 

• a dream within a dream

Åååh! Har helt glömt att uppdatera! Statusen där nere var helt oförändrad - huvudet på lillan stod alldeles för högt men (detta är hemligt för alla i familjen) på lördag har min läkare lovat att hon tar hinnorna jag sätts då på dropp för att pressa ner lillan liiiiite och efter en eller två timmar med dropp tar hon hinnorna känns så skönt att ja ett stoppdatum - hon hinnsvepte men inget har hänt vilket vi inte trodde heller och hon drog och drog i inrelivmodermunnen också för att den skulle mogna mer :-/ aj!

• Maravilhosa
    Glada dream within a dream skrev 2013-06-04 22:36:23 följande:
    Åååh! Har helt glömt att uppdatera! Statusen där nere var helt oförändrad - huvudet på lillan stod alldeles för högt men (detta är hemligt för alla i familjen) på lördag har min läkare lovat att hon tar hinnorna jag sätts då på dropp för att pressa ner lillan liiiiite och efter en eller två timmar med dropp tar hon hinnorna känns så skönt att ja ett stoppdatum - hon hinnsvepte men inget har hänt vilket vi inte trodde heller och hon drog och drog i inrelivmodermunnen också för att den skulle mogna mer :-/ aj!
    Började änna fundera om det kunde vara fart på det hela ju, men så såg jag att du hade skrivit för åtminstone en timme sen ungefär. Skönt att ni fått ett stoppdatum, äben om man tycker att det lika gärna kan komma nu av sig själv eftesom du ändå har värkar och så ju!  Får hoppas allt går bra nu till helgen då, om det inte blir något innan. Glad Det där med livmodermunnen lät mindre behagligt, aj..
    Nåväl, håller tummarna för att allt går bra när det är så dags!!

Hm, Järnreserv? Nop.. inget sådant kollades vad jag vet.. bara vanligt testa så sätt (som gav 3 olika resultat). Sedan igår har ju nu fått i mig 4 niferex och ja.. det har börjat kännas i magen, men det får det helt enkelt gärna. Järnet ska hinna komma upp lite!    

Svar på tråden ~* Juni Bebisar 2013 *~