a dream within a dream skrev 2013-06-04 22:36:23 följande:
Åååh! Har helt glömt att uppdatera! Statusen där nere var helt oförändrad - huvudet på lillan stod alldeles för högt men (detta är hemligt för alla i familjen) på lördag har min läkare lovat att hon tar hinnorna

jag sätts då på dropp för att pressa ner lillan liiiiite och efter en eller två timmar med dropp tar hon hinnorna

känns så skönt att ja ett stoppdatum

- hon hinnsvepte men inget har hänt vilket vi inte trodde heller och hon drog och drog i inrelivmodermunnen också för att den skulle mogna mer :-/ aj!
Började änna fundera om det kunde vara fart på det hela ju, men så såg jag att du hade skrivit för åtminstone en timme sen ungefär. Skönt att ni fått ett stoppdatum, äben om man tycker att det lika gärna kan komma nu av sig själv eftesom du ändå har värkar och så ju! Får hoppas allt går bra nu till helgen då, om det inte blir något innan.

Det där med livmodermunnen lät mindre behagligt, aj..
Nåväl, håller tummarna för att allt går bra när det är så dags!!
Hm, Järnreserv? Nop.. inget sådant kollades vad jag vet.. bara vanligt testa så sätt (som gav 3 olika resultat). Sedan igår har ju nu fått i mig 4 niferex och ja.. det har börjat kännas i magen, men det får det helt enkelt gärna. Järnet ska hinna komma upp lite!