• Svar på tråden ~* Juni Bebisar 2013 *~
  • Asivol

Godmorgon! Nu har jag fått tid till BM på onsdag för en första koll är i v 5 nu... Är det någon av er som känner att magen redan spårat ur? Vid tidigare grav har jag fått sån förstoppning av järntabletterna men nu har magen varit igenstoppad utan dem är så fruktansvärt jobbigt... Någon som upplever detsamma? Ha en bra dag!

• 1000

@Asivol jo då. Spänd och svullen och trög mage, e oxo i v 5.

• Madelen21

jag fick äta järn med andra barnet men mådde så dåligt av dom å när jag vänta första barnet då var min passion jordgubbar åt flera liter i veckan å då behövde ja aldrig äta järn... men jag är gasig å var väldigt mkt med andra barnet också..

åååå ja är sugen på julmust å saffran sockerkaka :)

en mindre kul sak är att idag har jag ont i huvve, känns som migrän, fy fan!
    jag kan inte ta nån tablett, för d enda som funkar på mig är treo... men törs inte ta de, eller har läst att man ska inte ta d när man är gravid så jag undviker det. 

• Önskan
    AlexandraViberg skrev 2012-10-18 22:30:49 följande:
    Jag önskar mig ett hjärta på vul imorgon så kanske man kan slappna av lite. Känner att detta är too good too be true ibland.

Fattar inte att detta mirakel hänt och varför det skulle gå väl för oss denna gång! Suck, vill kunna relaxa lite!

Stort lycka till idag!!! Håller tummarna för er.
  • Önskan
    Caroliin skrev 2012-10-18 22:43:00 följande:
    Är det verkligen normalt att ha riktigt ont i magen som strålar bak i ryggen. Har haft det så i två-tre dagar nu. Kan inte komma ihåg att det va så de andra gångerna. Speciellt inte i v.9 och det gör så ont att jag får ta värktabletter och kan knappt röra mig.

Jag vet inte om det är normalt men jag har lika! Ska träffa bm idag så jag ska fråga. Jag är i v8 (7+2).
  • Novasmamma02

Godmorgon tjejer. I morse vaknade jag av att jag hade ont i sidorna på magen. Så fort jag nös så "spände" det till och gjorde jätteont. Kan det vara Ligamenten? Går in i vecka 6 idag :)

• Novasmamma02

Me

Madelen21 skrev 2012-10-19 08:07:23 följande:
    jag fick äta järn med andra barnet men mådde så dåligt av dom å när jag vänta första barnet då var min passion jordgubbar åt flera liter i veckan å då behövde ja aldrig äta järn... men jag är gasig å var väldigt mkt med andra barnet också.. åååå ja är sugen på julmust å saffran sockerkaka :) en mindre kul sak är att idag har jag ont i huvve, känns som migrän, fy fan! jag kan inte ta nån tablett, för d enda som funkar på mig är treo... men törs inte ta de, eller har läst att man ska inte ta d när man är gravid så jag undviker det. 

Men nu måste jag köpa julmust! Åh....
  • Valborgs

Såg oxå det om parken zoo igår och läste deras pressmeddelande sen.. Man vet ju inte vad man ska tro. Frysrummet var ju hemskt att se.. :(

• Katten Janssson

Hej igen!

Min mage är dundersvullen, fick sätta en snodd i jeansen i morse innan jag sprang till jobbet, passade på att klicka hem mammajeans precis!! Ska bli skönt när de kommer!!

Är i v 6+6 idag..,.å jättetörstig, sugen på apelsinjuice...

• Madelen21

novasmamma02:

haha ja hoppas dom börjat med det på willys dit jag ska å veckohandla idag:)
    ikväll blir d fredagsmys å taco tror jag... fast just nu är ja inte sugen på nånting...
    hoppas att d håller i sig även när vi är å handlar :P för å va sugen på allt när man handlar är inte bra :)
    ååå hoppas verkligen d finns julmust :) vilka plötsliga begär man får...

jag har hållt på å städat (gick upp halv 6) kunde inte sova. tog fram cillit bang som är bra mot fett å höll på spy av lukten.. fy tusan :)

Svar på tråden ~* Juni Bebisar 2013 *~