• Svar på tråden ~* Juni Bebisar 2013 *~
  • Oreos

Men va avis jag blir, jag vill också göra vul! Fast jag har inte kontaktat min bm än heller, måste nog göra det för att se om man blir erbjuden något nupp eller så.. Vill bara veta att jag verkligen är gravid, har sp svårt att tro det.. Men det är bog för att jag knappt märker någonting, inga symtom förutom lite sådär spänningar i magen ibland..

• Sandraa L

Hoppar också in om jag får! OskyldigSkrattande

Plusade i tidsdags natt (vaknade av att jag drömde att jag var gravid) bim -5 och gjorde vul på onsdag som påvisade en hinnsäck. Ska enligt bf som är 28/6 vara i v. 4 nu och ska på återbesök på gyn och göra vul om två veckor :) Hoppas på att kunna se ett litet foster och i bästa fall ett hjärta slå. 

Mår förövrigt jättebra, spända bröst lite molvärk till och från men inget illamående än tack och lov.  Däremot bubblar min mage rejält något som jag tidigare inte varit med om.

• Sömntutan

Börjar bli lite orolig här hemma. Jag mår i stort sett som vanligt. Inget direkt illamående och så värst trött är jag inte heller. Jag har dock extremt ont i bröstvårtorna och det stramar och hugger i magen i mellan åt.
    Äh det är säkert jättebra med pyret där inne, växer och frodas som det ska.

Härligt att du såg ett litet pyre idag med ett slående hjärta Alex!!

Äntligen! BF ~14 juni
  • Sandraa L
    Sömntutan skrev 2012-10-19 12:49:49 följande:
    Börjar bli lite orolig här hemma. Jag mår i stort sett som vanligt. Inget direkt illamående och så värst trött är jag inte heller. Jag har dock extremt ont i bröstvårtorna och det stramar och hugger i magen i mellan åt.

Känner precis lika dant som du beskriver, bortsett från tröttheten mot kvällarna... Men annars mår jag som vanligt. Vilken vecka är du i? Det är nog ingen fara :) Glad
  • Sömntutan
    Sandraa L skrev 2012-10-19 12:54:30 följande:
    Känner precis lika dant som du beskriver, bortsett från tröttheten mot kvällarna... Men annars mår jag som vanligt. Vilken vecka är du i? Det är nog ingen fara :) Glad
    Går in i vecka 7 i morgon.
    Äntligen! BF ~14 juni
  • Nisse88
    Sömntutan skrev 2012-10-19 12:49:49 följande:

Jag känner samma här! Knappt nå trött eller illamående, men fruktansvärt ont i brösten och molvärk imagen ibland känns det som mensvärk och är rädd att den ska komma :P
  • Nisse88

Förresten.. Vet ni någon bra bok för pappan? och mig?
    Vårat första barn och vi vill gärna läsa lite, om man bortser från allt på nätet :P

• Sandraa L
    Sömntutan skrev 2012-10-19 12:56:08 följande:
    Går in i vecka 7 i morgon.
    Okej, det är nog fullt normalt. Minns att jag kände hugg jätteofta och smärta i magen i början av graviditeten av min dotter, däremot var det 3år sedan och man glömmer ju lätt hur det var. Själv känner jag mig som en nybörjare igen ;) :) 

• Sandraa L
    Nisse88 skrev 2012-10-19 12:58:45 följande:
    Förresten.. Vet ni någon bra bok för pappan? och mig?
    Vårat första barn och vi vill gärna läsa lite, om man bortser från allt på nätet :P
    Föda barn med Katerina Janouch läste jag med första barnet, den var verkligen jättebra enligt mig, givande samt att man fick ett gott skratt emellanåt. Mycket info men ändå så att det inte blir komplicerat eller svårt att förså :) 
Svar på tråden ~* Juni Bebisar 2013 *~