• Svar på tråden ~* Juni Bebisar 2013 *~
  • Novasmamma02
    Madelen21 skrev 2012-10-19 08:35:09 följande:
    novasmamma02: haha ja hoppas dom börjat med det på willys dit jag ska å veckohandla idag:) ikväll blir d fredagsmys å taco tror jag... fast just nu är ja inte sugen på nånting... hoppas att d håller i sig även när vi är å handlar :P för å va sugen på allt när man handlar är inte bra :) ååå hoppas verkligen d finns julmust :) vilka plötsliga begär man får... jag har hållt på å städat (gick upp halv 6) kunde inte sova. tog fram cillit bang som är bra mot fett å höll på spy av lukten.. fy tusan :)

Haha:) jag ska in och shoppa lite idag med en vän. Kommer att leta efter julmust nu. Men fy sp sugen jag blev. Åh doften av apelsiner. Tänkte att jag skulle passa på att köpa mamma byxor , men jag vill inte att Min vän ska få reda på det än. Taco lät gott, men jag blir illamående Av stekt mat :(
  • Madelen21

novasmamma02

jag köpte på hm mamma byxor för 199 som va bra..
    men jag har börjat köpa på tradera nu för d känns ju inte så kul å lägga ut massa dyra pengar på mammakläder som man bara har i en period när man är gravid :) ja köpte en mamma jeans kjol för 7 kr på tradera :) från lindex som va snygg.. 55 kr me frakt :) d va inte dumt va? :)

• Novasmamma02
    Madelen21 skrev 2012-10-19 08:52:11 följande:
    novasmamma02 jag köpte på hm mamma byxor för 199 som va bra.. men jag har börjat köpa på tradera nu för d känns ju inte så kul å lägga ut massa dyra pengar på mammakläder som man bara har i en period när man är gravid :) ja köpte en mamma jeans kjol för 7 kr på tradera :) från lindex som va snygg.. 55 kr me frakt :) d va inte dumt va? :)

Det var ju superbilligt. Får nog kika på tradera en sväng. Ja jag var inne på deras hemsida och titta. Vi har inte hm här utan då Får vi åka tio mil. Vet inte om dom har på lindex, kappAhl? Kag har en ganska mullig mage så när jag väl Svullnar så är jag svullen, och då gör det super ont.
  • Madelen21

novasmamma02

nää lindex å hm har slutat med mamma kläder..
    bonprix har mkt fint också.. men annars hm... tradera å blocket är kanon :)
    jag shoppar en hel del på tradera :)

ush känner mig hängig idag, trött fryser å snorig.. usha mig... ska försöka fixa å dona så d är fint nu när dt är fredag å helg, 

• mytol

Aj, aj, aj! Idag är mina bröst jättesvullna å gör superont. Jag som tyckt att dom inte gjorde så ont längre eller att ja börja vänja mig vid smärtan.

• mytol

Min enda cravings än så länge är för tillfället toast med philadelphiaost i. Mmm.... Fick lite panik då jag såg att nån här på forumet som hade frågat om man kunde äta philadelphiaost. Så igår googla ja å som tur var så är just philadelphia en av dom färskostar som är helt ok. Pjuuuh!d

• solsgård
    AlexandraViberg skrev 2012-10-19 10:01:10 följande:
    Såg en 1 cm räka och dess hjärtslag idag! Bild kommer senare i bildtråden, super häftigt!

Vad kul!! Jag längtar tills jag får chans att se den lilla med
  • Novasmamma02
    Madelen21 skrev 2012-10-19 09:10:20 följande:
    novasmamma02 nää lindex å hm har slutat med mamma kläder.. bonprix har mkt fint också.. men annars hm... tradera å blocket är kanon :) jag shoppar en hel del på tradera :) ush känner mig hängig idag, trött fryser å snorig.. usha mig... ska försöka fixa å dona så d är fint nu när dt är fredag å helg, 

Attans då. Får helt enkelt kika på tradera och nätet då. Det löser nog sig. Har så ont i magen emellanåt!
Svar på tråden ~* Juni Bebisar 2013 *~