Inlägg från: ThereseJohansson |Visa alla inlägg
  • ThereseJohansson

~* Juni Bebisar 2013 *~

Vi har trygg Hansa gravid extra och sen kommer han fortsätta vara försäkrad där...

• ThereseJohansson

Varit på kalas hos systersonen som fyller 5år...vi är väldigt taighta så när han ville att jag skulle sitta på golvet och bygga nya lego saker med han så gjorde jag ju givetvis det...fogarna är ju mindre glada nu och har lagt mig med väldans värk...men ser hans glada ansikte när vi byggde..han strykte mig flera gånger på magen och pratade med bebisen...han längtar efter sin första kusin :)

men som sagt när man ser hans min och tänker att snart kommer våran älskade lilla bebis så tar jag mig igenom denna foglossning trots att det gör för jäkla ont!

• ThereseJohansson

Min gravidkropp strejkar lite så är sjukskriven 50%..har ju skadade diskar sen innan och de gillar inte att jag är gravid...sen har jag foglossning och nu den senaste veckan har bäcknet börjat knäppa/knaka...men jag är en positiv människa och trots en jäkla smärta väljer jag att se det positiva och gläds över det lilla liv som växer inom mig, är ju en fantastisk upplevelse :)

• ThereseJohansson

Någon som går föräldrautbildning? Vi börjar idag och kommer gå varje tisdag i mars månad...hört både positivt och negativt men eftersom det är vårat första barn så bestämde vi oss för att gå :)

• ThereseJohansson

Blev fortsatt sjukskriven 50% pga fogarna och mina skadade diskar...läkaren frågade om jag verkligen orkar jobba 50% och jag vill jobba de få timmarna, kommer bli tokig annars...känner att 4h/dag biter jag ihop och sen får jag vila när jag kommer hem....

• ThereseJohansson

Vi tyckte att föräldrautbildningen var lite sådär...handlade om förlossningen och jag tycker nog att man läst om det som blev sagt...men kändes ändå bra att ha vart på den...nästa gång handlar om amning och tror den ger oss lite mer då vi inte är lika pålästa om det...blir nog bra :)

• ThereseJohansson

Kommer körande på våran gata och ser våran ytterdörr gå igen så min man hade precis kommit hem...när jag kliver innanför dörren så har han vart och köpt spjälsängen som vi tittat på..blev sååå glad, vilken underbar make jag har ;)

• ThereseJohansson

Sedan jag plussade så blöder jag näsblod lite då och då...blir oftare de nätter jag sovit dåligt...

• ThereseJohansson

För mig har 70% av graviditeten gått och endast 84dagar kvar...som vi längtar efter våran lilla Vincent...

Han har ändrat sitt rörelsemönster lite och liksom börjat svepa där inne...

• ThereseJohansson

Jag kommer vara fl minst 1år och sen blir maken eller jag hemma över nästa sommar också.....får se vad vi känner då och vem som kommer vara hemma...

Svar på tråden ~* Juni Bebisar 2013 *~