Hoppsan, här var det livat igår.. :) Håller med många andra, det går inte att sätta en siffra på hur mycket man behöver få in, det viktigaste är att lära sig hushålla med det man har.
När jag fick min äldsta så klarade vi oss ok trots att jag först fick från soc i början och sen pluggade i X antal år. Allt går om man vill, men visst känns det mer avslappnat nu när man har ett jobb att gå tillbaka till.
Intressant det där med inskolning oxå. Jag velar fram och tillbaka hur jag ska göra med lilltösen i augusti, hade tänkt skola in då när hon är 1 år o 8 mån. Men funderar på att ha henne hemma iaf. Hur gör ni som har fler barn? Kommer de gå kvar på förskolan, eller får alla vara hemma? Här är det max 15h/v som gäller om man är föräldraledig och jag tror inte ens jag skulle använda all tiden om vi väljer att skola in. När jag pratat med förskollärare häromkring så rekommenderar dem inskolning före 2 år, just för att det oftast blir jobbigare för barnen (och föräldrarna) vid 2 år och framåt. Är väl bara fortsätta vända och vrida på det.. :)
Lider med allas illamående här, själv undrar jag när den där tröttheten ska försvinna. Igår somnade jag vid 17, det är ju löjligt!! Känns som jag inte gör annat än sover och tvingar i mig mat just nu.. ;) Pratade om nyår igår, är ju ingen mening att vi åker iväg nånstans för jag lär ju ändå inte kunna hålla mig vaken.. :)