Inlägg från: Valborgs |Visa alla inlägg
  • Valborgs

~* Juni Bebisar 2013 *~

Vad många som har UL idag, hoppas det går bra för er alla! :)

Längtar själv till mitt på torsdag, denna vecka får gärna gå fort.. :)

• Valborgs

Ja, det går verkligen undan här inne, försöker hänga med och läsa iaf även om jag inte skriver så ofta..

• Valborgs

Håller med, jobba inte om du känner att du inte klarar det. Det är hans sak att lösa så det finns folk..

• Valborgs

Fröken01: ja, tiden går verkligen för fort! Har ju själv en dec-11 tös som snart fyller 1 år, förstår inte var detta året tagit vägen. :)

Sömntutan: förstår dig angående vikten, men jag tog faktiskt upp det själv först och sen har BM inte alls nämnt det, mer än att jag kommer få väga mig varje gång denna grav för att hålla koll på så inte vikten rusar. Men det känns bara bra för min del, vill ju inte gå upp för mycket. Men samtidigt blir det ju jobbigt med pekpinnar hela tiden. Hoppas det känns bättre när du väl träffat BM, annars kanske det är läge att byta?

• Valborgs

Såg att någon gick på zonterapi, gjorde oxå det i början med min tvåa, tills hon som behandlade mig själv frågade om jag var gravid. Var typ i vecka 6 då och inget som syntes, utan hon kände det. Efter det ville hon inte fortsätta behandlingen, tidigt i grav kan det leda till missfall och längre fram att förlossningen startar. Så började med akupunktur istället, som är bättre när man är gravid.

På tal om vikt har jag nu gått ner ca 5kg, men har varit sjuk oxå, så det går nog snabbt upp igen.

• Valborgs

Kul att vakna vid halv 3 idag förresten! Nervositeten inför kub idag som satt sig in, ska dock inte vara där förrän vid 13.

• Valborgs

Här brukar de inte lyssna efter hjärtljud förrän efter RUL.
    Inskrivningen är mest att prata och skriva ner saker, ta lite blodprov och vikt här, men kanske annorlunda hos er? :) hoppas det går bra iaf..

• Valborgs

Äntligen hemma efter fullt ös hela dagen.

Vårt kub gick bra iaf trots att jag glömde bort mig och kissade innan besöket.. ;) så fick sätta mig i väntrummet en stund för att hälla i mig vatten.
    Verkar vara en lugn bebis iaf, till skillnad mot storasyster som rörde sig hela tiden under våra UL. Fick sannolikhet på 1:9500.
    Blev dock flyttad till bf 17 juni (ist för 13e).. Bara "göra om" de dagarna till 12+0..

RUL blir 21 jan.

• Valborgs

Ni som redan känt sparkar, var har ni känt det? Inbillar mig att jag känner fladder ca 5cm under naveln, men är livmodern ens så högt i vecka 12? Är säkert bara gaser i magen som lurar mig.. :)

Svar på tråden ~* Juni Bebisar 2013 *~