AlexandraViberg skrev 2012-10-19 21:49:02 följande:
Säker på att det är äggstocken? Så länge du inte får bruna flytningar eller blöder skulle jag vara lugn! Kan vara ligamenten, de är inte långt ifrån stockarna. Håller tummarna!
Kan lugna lite med att mitt utomkveds inte kändes i äggstocken iallafall! Var mest bara en tomhetskänsla i livmodern och intuition som sa mig att något var fel och den satt i höger äl. Inte förrän de sa att den inte var i livmodern kände jag att det kändes större på höger sida och där visade den sig sitta sen.
Så oroa dig inte i onödan! Men ring in om du får ont eller blod, det gäller ju alla gravida! :)
Njaa, alltså på vänstersida ned mot underlivet liksom eller hur man beskriva... Det drar och ilar, som molande värk ungefär :/ ...
Var ju på vul i onsdags och då såg de en hinnsäck i livmodern men inget i, för tidigt med andra ord men har för mig att jag kände såhär sist med... antar att det fortfarande känns overkligen eftersom mensen är beräknad att komma på söndag och att jag plusade på bim - 5.
inget blod eller flytningar, utan tomt. tunga och ömma bröst dock och enorm trötthet...