• Svar på tråden ~* Juni Bebisar 2013 *~
  • Sandraa L
    AlexandraViberg skrev 2012-10-19 13:34:05 följande:
    Jag var 17 när jag fick mitt! Småsyskonen är 10 år nu och dottern 5. Så de var 5 när jag fick barn! Rolig familjekonsultation men är väl så med the modern family ^^
    Hahaha ja men precis, min lilla syster är 10år, eller på julafton och min dotter blev precis 3år! ;) 

• Sandraa L
    natlup skrev 2012-10-19 14:08:25 följande:
    Min svärmor e rätt kall som person. Hon e mycket speciell. Vi sa det genom att ge henne en tavla med en siluett av en bebis å så stod det " lång leverans tid. Beräknar komma i augusti. " hon sa grattis, men inget mer. Inte ens en kram. Min mamma å pappa fick samma tavla ( mamma visste redan att ja va gravid). De börja gråta å krama både mig å min sambo detta var på julafton :)

Jag var ju gravid för drygt ett år sen å ja känner inte alls samma symptom. Förra gången gick ja ner 8 kg på en två månader för ja mådde så illa. Nu mår jag hur bra som helst. Dock e jag känslig för lukter.

Ska på vul på tisdag ska bli kul å se om allt ser bra ut å att ett liiiiitet hjärta slår
    Ååh vilket underbart sätt att berätta på, med en tavla. Jag ÖNSKAR vi (eller jag) kunde hålla mig till julafton men efter vul om två veckor kommer jag nog inte klara av att berätta våran lycka för svärföräldrarna och jag vet att de kommer bli jätteglada de med :)

Okej, ja jag känner av i magen, ömma bröst som dock avtagit lite idag (nojig som man är).  
  • Annafredrika

Alltså...jag har ett symtom jag inte känner igen. Jag blir andningstrött, inte riktigt andfådd men ditåt. Lite tungandad. Är helt matt! Mår galet illa.

• 1000

Bokade tid för inskrivning idag, 23/11. Känns lagom. Jag skulle få komma t BM som svarade i tele, hon lät glad o snäll! Älskade att hon sa att "du och din partner" och inte förutsatte att det var en man jag lever med bara för att jag e gravid. Nu råkar det ju va en karl jag e ihop med, men gillar öppenheten för olika familjekonstellationer.

• Sandraa L

har någon börjat med mitt val kvinna eller aco gravid? köpte nämligen aco idag och det stod att man skulle ta två tabletter om dagen, är det samtidigt eller vi två olika tillfällen, någon som vet? =)

• Blåbärssaft
    Annafredrika skrev 2012-10-19 15:45:31 följande:
    Alltså...jag har ett symtom jag inte känner igen. Jag blir andningstrött, inte riktigt andfådd men ditåt. Lite tungandad. Är helt matt! Mår galet illa.
    Jag med! Har det inte med blodvolym att göra? Minns något sådant från förra graviditeten men det känns tidigt att bli andfådd redan nu tycker jag. Skulle busa med sonen i lekparken och blev väldigt flåsig. 

Jag har äntligen hittat något som jag verkligen gillar; nyponsoppa! Så sjukt gott. Jag har ju ingen aptit och mår mest illa för minsta lilla men just nyposoppa funkar! Riktigt kall Skrattande Får de hur länge det håller i sig!!

Nu ska hela familjen snart iväg på haloweenfirande. Sonen är tok pepp i sin Spidermandräkt Skrattande Sen sticker sambo jag, son och hund till sommarstugan över helgen. Ska bli skönt att komma bort lite!

Vad hittar ni på för kul i helgen? 
  • Caroliin

gouda ost (just en speciell från Lidl) är det ända jag tänker på nuförtiden haha. Skönt för de andra gångerna har det bara varit godis och chocklad!

• wassan
    Sandraa L skrev 2012-10-19 16:22:00 följande:
    har någon börjat med mitt val kvinna eller aco gravid? köpte nämligen aco idag och det stod att man skulle ta två tabletter om dagen, är det samtidigt eller vi två olika tillfällen, någon som vet? =)

Jag tar mitt val kvinna och folsyra;) Du kan de de frukost o lunch eller lunch o middag ;)
Svar på tråden ~* Juni Bebisar 2013 *~