• Svar på tråden ~* Juni Bebisar 2013 *~
  • Träz
    DeeDee09 skrev 2012-10-23 15:53:15 följande:
    Inskrivningsbesök 2/11 :)
    Vad roligt!! Jag fick senare...den 22a ska jag dit.. K'nns som evigheter dit!!
  • DeeDee09
    che71 skrev 2012-10-23 15:56:41 följande:
    Missfall Gråter
    Var på VUL o där syntes inget men han sa att det är tidigt o att jag fick ta ett blodprov hcg så att de ser att
    grav. hormonet gått ner så inget växer i äggledare ifall det är för tidigt att se.
    Men med tanke på hur mycket jag har blött sen igår o mensvärken så borde det vara missfall.
    Han sa att APC resistens o sämre ägg pga ålder är ingen bra kombination, men att vi skulle fortsätta försöka om vi orkar.
    Är så ledsen o tom.
    4 missfall på 2 år, hur mycket otur kan man ha, hur många besvikelser orkar man?
    Beklagar verkligen! Styrkekramar {#emotions_dlg.flower}
  • Träz
    Missfall Gråter
    Var på VUL o där syntes inget men han sa att det är tidigt o att jag fick ta ett blodprov hcg så att de ser att
    grav. hormonet gått ner så inget växer i äggledare ifall det är för tidigt att se.
    Men med tanke på hur mycket jag har blött sen igår o mensvärken så borde det vara missfall.
    Han sa att APC resistens o sämre ägg pga ålder är ingen bra kombination, men att vi skulle fortsätta försöka om vi orkar.
    Är så ledsen o tom.
    4 missfall på 2 år, hur mycket otur kan man ha, hur många besvikelser orkar man?
    Nej nej nej nej....!!! Gråter
    Men åh, jag är så ledsen för din/eran skull..
    Många många kramar till dig! Hjärta 
  • DeeDee09
    Träz skrev 2012-10-23 15:57:17 följande:
    Vad roligt!! Jag fick senare...den 22a ska jag dit.. K'nns som evigheter dit!!
     Jag hade kvar den tiden sen graviditeten i september som slutade i missfall så jag ringde och frågade om jag skulle gå på den eller om vi ska flytta fram besöket men jag vill såklart ha så tidigt som möjligt :) Blev lite chockad bara när hon sa att tiden är om en vecka.. November har känts så långt borta fram tills nu :) Vill även prata om möjligheten till ett vul för vi är oroliga för mf igen.. hoppas dom inte är omöjliga.
  • wassan
    Träz skrev 2012-10-23 15:51:12 följande:
    Nämen ååhh...! Det kan ju vara så att det är för tidigt att se nått om du är i vecka 4...! Jag håller tummarna att allt ser bra ut nästa vecka! Kram! 

Tack! Jag hade äl 22/9 så jag vet inte hur jag ska räkna ;(
  • wassan
    Missfall Var på VUL o där syntes inget men han sa att det är tidigt o att jag fick ta ett blodprov hcg så att de ser att grav. hormonet gått ner så inget växer i äggledare ifall det är för tidigt att se. Men med tanke på hur mycket jag har blött sen igår o mensvärken så borde det vara missfall. Han sa att APC resistens o sämre ägg pga ålder är ingen bra kombination, men att vi skulle fortsätta försöka om vi orkar. Är så ledsen o tom. 4 missfall på 2 år, hur mycket otur kan man ha, hur många besvikelser orkar man?

Beklagar jag har haft två MA efter varan och idag vul kunde inte se något Heller;(
  • Solrosan

Inskrivningsdatum 31 oktober! Hade hoppats på att få en tid för vul direkt. Känns mer verkligt, på riktigt då.... Nu är jag konstant orolig så fort jag inte känner något... Men det extremt onda i brösten håller i iaf....

• Valborgs

Beklagar che71.. :( blir så ledsen för er skull.

Wassan: det kan ju vara för tidigt att se, ge inte upp än..

• Sömntutan
    Missfall Gråter
    Är så ledsen o tom.
    Skickar massor med styrkekramar. Ta hand om dig!Hjärta

wassan: Det kan vara för tidigt. När jag väntade första sonen blev jag akut skickad till gyn för ett VUL då läkaren på min VC trodde jag hade ett X. Där kunde de inte se någonting utan jag fick komma tillbaka en vecka senare och då såg de att det var något där inne, bla. gulesäcken.

Äntligen! BF ~14 juni
  • Blåbärssaft

Che71- Jag beklagar verkligen! Så orättvist det är! Jag hoppas du/ni kommer igen och att ni får ert efterlängtade barn! Det måste vara fruktansvärt efter så många mf men jag hoppas ändå på er! Kram

Svar på tråden ~* Juni Bebisar 2013 *~