• Svar på tråden ~* Juni Bebisar 2013 *~
  • Tessss

Stor kram till er som fått missfall, lider med er!!

Idag var jag på hälsosamtal. Har fått en helt underbar barnmorska så det känns superbra! Annars pratade vi bara lite kost och vanor, men det känns ju lite verkligare att ha varit där. Hon flyttade mig till BF 16 juni utifrån min senaste mens, men jag har 30 dagars cykel så jag tror mer på mitt eget uträknande Men enligt henne är jag redan i vecka sju och det känns helt klart bättre än vecka sex, haha. Inskrivning blir 13/11

Gravid med första barnet! BF 18 juni 2013 ♥
  • mysmamman2

Är det någon fler som har ett jävulskt jävla (ursäkta) humör??? ;-( usch är så irriterad på min sambo och dotter ... Upp å ner helatiden, får kämpa för att betee mig normalt, vad tusan händer ??? Oxå får ja så dåligt samvete å ber om ursäkt till sambo å pussar honom massor....

• Madelen21

mysmamman2

jaaa jag får utbrott för ingenting typ :) haha
    det är gravid hormonerna :)

• Emmie T

Osäker på om jag skrivit i den här tråden tidigare men står iaf med på BF-listan.

Väntar andra barnet med BF 16/6-13. Fick ett tidigt MF precis innan denna graviditet och haft rätt svårt att slappna av och njuta av den här nya graviditeten. Men, idag var jag och gjorde ett VUL och fick se en liten ärta med ett hjärta som tickade. LYCKA!

Nu ska jag bara försöka ta till mig det här och kanske slappna av lite också...

♥ En prins 20090122 ♥ En ärta BF 20130616 ♥
  • Emmie T
    mysmamman2 skrev 2012-10-23 20:40:58 följande:
    Är det någon fler som har ett jävulskt jävla (ursäkta) humör??? ;-( usch är så irriterad på min sambo och dotter ... Upp å ner helatiden, får kämpa för att betee mig normalt, vad tusan händer ??? Oxå får ja så dåligt samvete å ber om ursäkt till sambo å pussar honom massor....

Jag är också på så sjukt dåligt humör... Kan inte alls minnas att jag var såhär grinig och upp och ner när jag väntade sonen. :/ Skäms över mig själv vissa stunder för jag inser ju att jag är riktigt pinsam...
    ♥ En prins 20090122 ♥ En ärta BF 20130616 ♥
  • mrshope
    Emeliten skrev 2012-10-23 20:59:05 följande:

Jag är också på så sjukt dåligt humör... Kan inte alls minnas att jag var såhär grinig och upp och ner när jag väntade sonen. :/ Skäms över mig själv vissa stunder för jag inser ju att jag är riktigt pinsam...
    Jag med. IDag är det bra men igår var det hemskt. Blev så himla arg för en lite skitgrej!
  • mytol

Var det flera som fått extremt trög mage? Jag som brukar utför mina nr 2 typ varje dag har inte gått på flera dagar å magen e stenhård å man hör hur det bubblar runt men inte ens en fis kommer ut. Magen är stenhård å ja ser ut å vara halvvägs i graviditeten.... Vet inte om det kan ha med å göra att jag spyr så mkt så att det dels inte finns ngt å att jag får i mig en massa luft när jag hulkar. Jobbigt e de iaf. Nu är det snart dags att bli avbytt så att jag får åka hem å sova, zzzzzzzzzz

• Oreos

En liten blödning imorse.. eller man kanske ska kalla det blodstrimmor då jag torkade mig..  Jag hade mycket blödningar då jag väntade sonen, men blir ändå jätteorolig! har inte ont eller så, men sitter ändå på helspänn och känner efter hela tiden..

• Ung Mamma 91

Nu har jag konstant illamående... så jävla jobbigt. och förstoppning... Har fått Lergigan sedan tidigare och dom funkar mot illamående. Får också ta dom. Har läst att läkare har skrivit ut den medicinen till dom som har kroniskt illamående under graviditeten. Finns också 2 varianter av dom , vet inte vad den andra hette men den ena e upp piggande och den andra är lugnande. Cärt att gå till läkaren för er som har sånt illamående.

Svar på tråden ~* Juni Bebisar 2013 *~