• Svar på tråden ~* Juni Bebisar 2013 *~
  • Blåbärssaft

Wassan- Hoppas det bara är för tidigt att se något! Har du fått en till tid för ytterligare kontroll?

• Sömntutan

Men vad skönt för er som fått tider så pass fort. Själv ska jag inte på inskrivning förrän den 30/11 och då är jag nästan i v.13. Men, men det blir nog bra.

Äntligen! BF ~14 juni
  • wassan
    Valborgs skrev 2012-10-23 16:15:56 följande:
    Beklagar che71.. :( blir så ledsen för er skull. Wassan: det kan ju vara för tidigt att se, ge inte upp än..

Åh hoppas jag ;(
    Blåbärssaft skrev 2012-10-23 16:36:38 följande:
    Wassan- Hoppas det bara är för tidigt att se något! Har du fått en till tid för ytterligare kontroll?

Jag hoppas det är tidigt också ;( jag ska tillbaka nästa vecka på tisdag..
    Sömntutan skrev 2012-10-23 16:33:01 följande:
    Skickar massor med styrkekramar. Ta hand om dig! wassan: Det kan vara för tidigt. När jag väntade första sonen blev jag akut skickad till gyn för ett VUL då läkaren på min VC trodde jag hade ett X. Där kunde de inte se någonting utan jag fick komma tillbaka en vecka senare och då såg de att det var något där inne, bla. gulesäcken.
    Äntligen! BF ~14 juni

När du gjorde vul kunde hon inte alls se något? Sa hon vilken vecka du va i då? För idag sa hon att hon ser inget..
  • Sömntutan
    wassan skrev 2012-10-23 16:41:41 följande:

Åh hoppas jag ;(
    Jag hoppas det är tidigt också ;( jag ska tillbaka nästa vecka på tisdag..
    När du gjorde vul kunde hon inte alls se något? Sa hon vilken vecka du va i då? För idag sa hon att hon ser inget..
    Nej eftersom hon inte såg någonting så kunde hon ju inte heller säga vilken vecka jag var i. Jag sökte till VC för att jag hade så fruktansvärt ont i magen och jag visste inte att jag var gravid då testet jag hade tagit visat neg. De tog blodprov på mig på VC och konstaterade att jag var gravid och skickade mig direkt upp på akuten. VULet där visade ingenting så hon kunde inte säga någonting. Vi fick komma tillbaka en vecka senare och då såg de gulesäcken.
    Äntligen! BF ~14 juni
  • wassan
    Sömntutan skrev 2012-10-23 16:47:09 följande:
    Nej eftersom hon inte såg någonting så kunde hon ju inte heller säga vilken vecka jag var i. Jag sökte till VC för att jag hade så fruktansvärt ont i magen och jag visste inte att jag var gravid då testet jag hade tagit visat neg. De tog blodprov på mig på VC och konstaterade att jag var gravid och skickade mig direkt upp på akuten. VULet där visade ingenting så hon kunde inte säga någonting. Vi fick komma tillbaka en vecka senare och då såg de gulesäcken.
    Äntligen! BF ~14 juni

Åh hoppas det är så för mig också ;) så glad jag skulle bli
  • 1000
    che71 skrev 2012-10-23 15:56:41 följande:
    Missfall Var på VUL o där syntes inget men han sa att det är tidigt o att jag fick ta ett blodprov hcg så att de ser att grav. hormonet gått ner så inget växer i äggledare ifall det är för tidigt att se. Men med tanke på hur mycket jag har blött sen igår o mensvärken så borde det vara missfall. Han sa att APC resistens o sämre ägg pga ålder är ingen bra kombination, men att vi skulle fortsätta försöka om vi orkar. Är så ledsen o tom. 4 missfall på 2 år, hur mycket otur kan man ha, hur många besvikelser orkar man?

Nääääääääää
  • Sömntutan
    wassan skrev 2012-10-23 16:50:38 följande:

Åh hoppas det är så för mig också ;) så glad jag skulle bli
    Vi håller tummarna för det! Har du fått någon ny tid för koll?
    Äntligen! BF ~14 juni
  • wassan
    Sömntutan skrev 2012-10-23 17:00:25 följande:
    Vi håller tummarna för det! Har du fått någon ny tid för koll?
    Äntligen! BF ~14 juni

Ja nästa vecka på tisdag ;) de gjorde ett graviditetstest och de va positivt men hon såg inget ;( tack för era tummar de behövs
  • Sömntutan
    wassan skrev 2012-10-23 17:01:42 följande:

Ja nästa vecka på tisdag ;) de gjorde ett graviditetstest och de va positivt men hon såg inget ;( tack för era tummar de behövs
    Precis som för mig då. Pos. test men inget syntes. Det kan ju som sagt bero på att det är lite för tidigt. Nu hoppas vi att det syns nästa vecka och att allt är som det ska.
    Äntligen! BF ~14 juni
  • wassan
    Sömntutan skrev 2012-10-23 17:03:06 följande:
    Precis som för mig då. Pos. test men inget syntes. Det kan ju som sagt bero på att det är lite för tidigt. Nu hoppas vi att det syns nästa vecka och att allt är som det ska.
    Äntligen! BF ~14 juni

Åh vill bara krama om dig nu du ger mig så mycket hopp ;)) fick du också positiv på gravstickan? Vet du ifall fostret är utanför livmodern kan man då få positivt på gravstickan ?
Svar på tråden ~* Juni Bebisar 2013 *~