• Svar på tråden ~* Juni Bebisar 2013 *~
  • mysmamman2

Fortsätter väl jag oxå då inatt vaknade jag halv ett och har sovit dåligt ända fram till kl 6.. Mensvärk, illamående som f-n stck till som satan nyss i livmodern, läskigt!! Trött, arg och börjar bli förkyld hahaha det är Inte lätt ;)

• Sandraa L

Har missat en hel del här ser jag, kul att det skrivs så mycket! :) 

Till er som fått MA vill jag bara säga att jag tänker på er och sänder massa styrkekramar Hjärta

angelica 090904 ♥ / www.sandralinder.com
  • Sandraa L
    1000 skrev 2012-10-24 07:52:28 följande:
    @ung mamma 91, då har du säkert en busflicka i magen nu ;)
    Mådde också JÄTTEILLA med dottern! ;) och det var en flicka
  • Ung Mamma 91
    Sandraa L skrev 2012-10-24 08:04:23 följande:
    Mådde också JÄTTEILLA med dottern! ;) och det var en flicka
    Hoppas verkligen på att  de en tjejj denna gång då jag har 2 pojkar från förut :) 
  • Oreos

Jag vill inte spricka eran bubbla, men jag mådde jättelilla förra grav, gick ner i vikt. Och det gick inte över förrän efter lite över v. 22. Ut kom en kille. ;)

• Acantha

che71: usch, vad hemskt, lider verkligen med dig. Är så rädd att jag kommer att få beskedet om MA idag.

Wassan: vid tre tillfällen har jag fått konstiga besked vid tidiga vul, tyvärr har alla tre slutat i skrapning. Förstår att det känns tufft, så otroligt jobbigt att gå och vänta och inte veta. Men om du hade äl så sent, så finns det nog hopp fortfarande.

Styrkekramar till er båda!

Om 2,5 h är det das för mitt vul, sjukt nervös, och lilla måendet kommer i vågor. Men om det är av oro eller graviditet, vet jag inte...

• Ung Mamma 91
    Oreos skrev 2012-10-24 08:12:40 följande:
    Jag vill inte spricka eran bubbla, men jag mådde jättelilla förra grav, gick ner i vikt. Och det gick inte över förrän efter lite över v. 22. Ut kom en kille. ;)
    Jo ddet händer det också :)
Svar på tråden ~* Juni Bebisar 2013 *~