Sandraa L skrev 2012-10-24 14:12:53 följande:
Blev gravid när jag var 15år och det var ett jäkla liv kan jag tala om, så håller med. Denna gång blev alla däremot jätteglad och eftersom att jag som 15-16åring var ensamstående under graviditeten (hennes pappa kom när hon var 1år) så gjorde det inte saken bättre.... Vilket jag nu förstår. Men nu bor jag med min sambo som är lite äldre 26år och familjen kunde inte bli lyckligare! ;D Hahaha en jäkla skillnad.
Haha ja jag minns hur livrädd man var för att ens berätta, visst ingen av mina föräldrar sa något dumt utan var glada och stöttade men så hade jag ju redan gjort RUL och allt när jag sa så de fattade ju att det inte gick att göra abort så de kunde inte föreslå det ens om de tyckte så :P
Jag är gift och alla vet att vi försökt länge så det vart många tårar när vi äntligen lyckades på riktigt! Kändes så konstigt att man visste att alla skulle bli så jävla glada :P
Förra gången var man rädd att bli utslängd och avvisad!
Jag var iallafall inte själv men mina föräldrar (och jag i efterhand) hade nog tyckt det var bättre än en våldsam man :P
Men man lär så länge man lever! Och det känns bra med ett riktigt efterlängtat barn nu! :)