• Svar på tråden ~* Juni Bebisar 2013 *~
  • DeeDee09

Jag var 21 när min dotter föddes och kommer hinna bli 25 när lilla fröet tittar ut :)
    Någon mer som blivit extremt trött? Jag är tvungen att vila/sova om dagarna.. inte så bra med tanke på att jag pluggar hemma. Idag fick jag inget gjort för jag sov från 10:30 till 14 tiden!! :O Jag som ställde klockan på 12, mina ögon höll på gå i kors så jag tänkte att det är bättre att få en lur så man kan plugga vidare sen. Jag har 4 uppgifter som ska vara inne till måndag och har bara börjat med första.. hela helgen ska jag o sambon dessutom till Gbg och lär ha fullt upp. Sen jag fick plusset kan jag liksom inte fokusera på skolan känns det som är så glad och upprymd över den lilla :) Ni får säga till mig att sluta hänga här hela tiden ;)

• mysmamman2
    Sömntutan skrev 2012-10-24 10:09:50 följande:
    Min mage fortsätter att krångla big time. I natt vaknade jag av sånna kramper att ja gick runt i huset och grät. Gjorde så fruktansvärt ont. Nästan som att ha värkar. Det strålar ner i benen vilket inte alls är skönt. Börjar bli lite orolig nu faktiskt och ringde till BM nu på morgonen, men de skulle ringa upp mig i eftermiddag. Få se vad de säger. Troligtvis för jag väl gå vi VC.

Kan du inte köpa och testa microlax eller resulax som finns på apoteket ??
    Dom är skit bra!
  • Caroliin

Alexandra : gillar heller inte att bli kallad ung mamma. Något jag aldrig skulle kalla mig själv, andra möjligtvis har gjort det. nej jag är bara mamma hehe men nu när jag är 22år är man väl ingen längre? Haha

Vad anser ni som använder uttrycket ung mamma ? Vilken ålder slutar man vara en såkallad ung mamma? :)

• Caroliin

Något som har tips om illamåendet? Har provat postafen som inte hjälper. Jag illamåendet i halsen konstant ..

• Kamillan

Nu är mannen på väg till Apoteket för att hämta ut medicinen som jag fått utskriven mot illamåendet, hoppas dem hjälper!! Har inte kunnat jobba idag, eftersom jag mår som jag gör.... Konstigt, mina förra grav har jag mått som en prinsessa(har en pojke o en flicka) men nu är jag verkligen helt däckad!!!

• Kamillan

Mitt hjälpte inte heller med postafen, så jag pratade med Mvc igår o fick medicin på recept, ska snart pröva om den hjälper..... Är hemskt att må så dåligt!!!

Caroliin skrev 2012-10-24 17:17:46 följande:
    Något som har tips om illamåendet? Har provat postafen som inte hjälper. Jag illamåendet i halsen konstant ..

• wassan

Idag hade jag ul tid för att kolla njurarna och sånt ;) läkaren kollade och sa att allt så riktigt bra ut men en sida av äggstockarna va typ som en blås bara för att berätta för mig då sa jag att jag är gravid han sa att det är inget farligt bl.a. Bl.a. Och ja berättade om de som hände igår men han kunde inte se något!!

Svar på tråden ~* Juni Bebisar 2013 *~