~* Juni Bebisar 2013 *~
Jag är 23 och gift med 24 åriga maken sedan 21/1-12, vet inte exakt hur länge vi varit tillsammans men cirka 2 år.
Jag har en dotter som jag fick som 17 åring med en annan kille.
Vi har en bostadsrätt med 4 rum. Nu ska vi göra om helt eftersom dottern ska få välja rum tills bebisen kommer, så hon ska ta vårt, bebisen hennes och vi får det som står tomt nu med bara mina sygrejer i!
Skaffa denna några månader efter att vi började försöka få barn och fjärde rummet har stått tomt tills för bara någon månad sedan när jag började sy igen och bara väntat på en inneboende :P
Vi har en Audi A6 Quattro, (som vi köpte för min äggledare (försäkringspengar) ironiskt nog..) som just nu är på verkstad! HATAR bilar.. Vi ska byta bil men vi köpte den för att den passade våra ändåmål med en större familj och mina träningar osv.
Jobbar ingenting, för det finns inga jobb i denna lilla stad. Pluggar därför! Maken med. Jag blir mammaledig, han går en längre utbildning och kommer måsta jobba på sin praktikplats i sommar för att få jobb där sedan, men vid födseln får han vara hemma med oss! Blir nog ett år hemma eller tills man får jobb! :D
Har köpt några klädesplagg redan förra grav som slutade med utomkveds (därmed pengarna till bilen för äggledaren, haha) så då tänkte jag att jag lika gärna kan fortsätta köpa eftersom vi redan har kläder här hemma :P
Graviditetsrelaterat? Räknas lergigan comp mot illamående? :P
Eftersom vi försökt så pass länge och varit öppna om vår kamp så skulle det aldrig gå att dölja en graviditet så vi berättade för familjen på en gång, de hade ändå listat ut det. Plus att de har koll på min cykel och alla mediciner man åt :P
Äter helst inte alls eftersom jag mår så dålig men när jag gör det så är det mest nyttigt (har slutat med cola t.o.m) men det är bara för att det är lättare att äta typ morötter utan att vilja kräkas än att äta choklad :P
Så det var min novell, kind of! :D