~* Juni Bebisar 2013 *~
Jag åt pölsa och potatis med rödbetor! Vet inte hur maken kunde veta att jag var sugen på det när han åkte på affären. Har inte ätit det på ett år :P
Jag åt pölsa och potatis med rödbetor! Vet inte hur maken kunde veta att jag var sugen på det när han åkte på affären. Har inte ätit det på ett år :P
Haha jag hintade på det! Han såg nöjd ut ;)
Jag får stickningar neråt nån gång om dagen. Hade mycket mensvärk i början.
Skulle du ha mens typ nu i vanliga fall? Man kan få starkare känsla då. Och det är nog bara växtvärk! Oroa dig inte om du inte blöder massa! :)
Ja man får ju tänka på att i princip alla organ i magområdet ändrar plats/läge :)
Jag minns inget av graviditeten med dottern som fyller 6 i februari! Så inte helt omöjligt! Minns bara att jag inte oroade mig en sekund :P
Retroaktiv: jag får också så! Tänkte att livmodern kanske känns bakåt eftersom min är bakåtlutad. Men kanske inte ändå! Men försöker alltid komma på logiska förklaringar för att lugna mig själv! :P
Retroaktiv: men fasen då! Hade det bara i en vecka med dottern.. Jag har ischias också, så massa problem med ryggen redan.. :/
Kluckis: hcg ska minska, det blir lägre och lägre. Men det ska alltid finnas lite. Som någon sa så minskar det när gulesäcken börjar försvinna och moderkakan tar över! Moderkakan tillverkar istället progesteron som håller kvar graviditeten. Sluta ta grav test nu och bli orolig! Ska se om jag hittar min hcg lista på datorn sen så ska du få se att det ska börja minska lite. Det i samband med progesteron ökning är det som säga stabilisera kroppen och ta bort det mesta av symptomen! Typ illamåendet och ömma bröst! :)
Kluckis: det ska vara högst till v.8-10 sen börja sjunka :)
vi2blir3.se/
Har haft svår huvudvärk i två veckor, i princip dagligen! Känner pulsen i huvudet, är pga den ökade blodmängden.. Lider av migrän några gånger om året i vanliga fall. Blir helt utslagen och klarar inte ljud och ljus. Haft en så dag nu och resten bara svår spänningshuvudvärk. Hoppas det släpper snart. Blir galen!