Inlägg från: AlexandraViberg |Visa alla inlägg
  • AlexandraViberg

~* Juni Bebisar 2013 *~

Sijm: hoppas det bara är pga sköra slemhinnor som man kan få! Plus att små blodkärl kan brista. Håller tummarna för dig!

• AlexandraViberg

Bara jag som undrar om inte bebisen bor i håret?? Alltså det tovar sig av att existera nu på senaste! Hela huvudet blir en stor tova på en dag. Har även blivit lite strävt.. Någon annan vars hår har fått ett eget liv? :P

• AlexandraViberg

Mrshope: lyx! Är i slutet på v.9 nu och har varit såhär en vecka nu cirka så det stämmer ju rätt bra! Fått några finnar också. Vad är det man säger? Om det är en flicka så stjäl hon mammans skönhet och om det är en pojke så blir man snyggare? :P

Fick stjäla lill tjejens spray balsam idag.. Luktade väldigt sött så får köpa något eget nu känns det som :P

• AlexandraViberg

Isglass tipsade bm om när jag fick lergigan receptet och det funkar rätt bra! :)

Mår illa hela tiden jag, vaknade och mådde bra imorse men låter mig inte luras! Senast det hände att jag mådde bra och inte tog medicin så kräktes jag hela kvällen :P
    Så idag tog jag medicin ändå!

• AlexandraViberg

Vet ni när illamåendet brukar vända? Är det när första trimestern är över? Går in i v.10 imorgon, känns inte som en evighet längre iallafall!

• AlexandraViberg

Madelen21: jo visst är det så? Samtidigt som mf risken minskar? Nåväl, kan ju fortsätta längre med om man har otur! Mådde inte illa med dottern så vet inte alls hur det brukar vara :P

Svar på tråden ~* Juni Bebisar 2013 *~