~* Juni Bebisar 2013 *~
De rekommenderar ju de där seaband eller vad de heter.. Men de flesta säger att de inte funkar! :/
De rekommenderar ju de där seaband eller vad de heter.. Men de flesta säger att de inte funkar! :/
Jag byter på måndagar, väldigt behändigt eftersom en vanlig vecka börjar då :P
Vi kollar om de ser på RUL, gör inget speciellt ul för det. Mest för att det ska bli mer konkret för dottern och för att inte bara köpa och sy neutrala saker. Inte lika kul. :P
Bara jag som blir yr av att scrolla ner på sidan? Börjar bli så jävla less på yrseln och illamåendet. Att aldrig veta hur en dag ska bli. Igår mådde jag bra och idag vill jag bara kräkas och svimma.. :/
Känns som att man tappar makten över sitt liv och mående.
Lei: är olika från varje dag, just nu VILL jag kräkas, för någonstans känns det bättre för en stund då! Mår bara jätte illa idag och är yr. Maken får hämta barnet på dagis och jag får leva med dåligt samvete!
Rolig fotnot: alla som fått barn med en man i makens pappas släkt (maken har en helbror på pappas sida) mår illa! Hans pappas alla mammor till barn (två stycken), hans brors barns mamma och nu jag. Vi mår alla mycket illa, på gränsen till att bli inlagd.. Är det något med spermierna eller? Haha :D
(Mådde bra med dottern, med en annan man)
Sandra: jag sa åt min man att runka idag! Haha, från att ha försökt få barn varje dag till att ha lyckats och må illa och ha svamp som kommer och går.. Tycker synd om min make nu. Men han håller sig :P
Isglass äter jag med, inte så mättande dock :P
Vad tycker ni? Ska man fira lite farsdag för maken? Han är ju som pappa till dottern och har ju en biologisk på väg nu! Han låter så ledsen när han säger att han får vänta ett år till.. :/
Sandra: ja herregud! Känner att jag måste ge med mig snart! Det kanske blir en bra farsdags present ;) haha!
Ja, jag själv är sugen på tårta, så en sån kan jag ju ge honom ;)
Mamma frågade om vi ville komma dit, antar att de ska fira hennes blivande man, han har ju fyra barn så. Får fundera :D
Haha nej nej!
Får be dottern rita något åt honom :)
Och dottern kom hem från dagis med maken och hade tappat sin andra tand! Dåligt samvete att jag inte fick se först men ändå super kul!
Sen klämde hon ur sig: "jag vill att du ska föda en bebis, man skulle nästan kunna tro att du har en bebis i magen nu"
- menar du att jag blivit tjock? *kittlingskalas*
Tror hon är on to us, men hon får inget veta förrän på jul :P