Inlägg från: AlexandraViberg |Visa alla inlägg
  • AlexandraViberg

~* Juni Bebisar 2013 *~

Ja, jag får inte äta min migrän medicin och jag har försökt med Alvedon men det funkar inte så nu tar jag inget. Blir värre när jag lägger mig ner, har väl med trycket att göra.

Kändes som att jag skulle dö för några nätter sedan. Vaknade av sprängande smärta flera gånger. Tänkte att du spricker blodådrorna.. Mamma hade också såhär, sa att det gick över efter tredje månaden. Får hoppas det blir så för mig med. Bara dryga två veckor kvar. :)

• AlexandraViberg

Valborgs: mådde som en prinsessa! Kräktes en gång och hade foglossning en vecka! Men var trött mycket, men var inget som störde när det var första barnet. Enda jobbiga var att jag vaknade med värsta sendraget i benet varje natt..

Sen såg det ut som om jag aldrig varit gravid några timmar efter förlossningen. Hoppas på det denna gång med :P
    Haha!

• AlexandraViberg

Vad jobbigt! Mina ska man också ta när man börjar få, oftast tar jag dom för sent och kräks upp dom kort efteråt!

Man får stå ut den här perioden men jobbigt är det.

• AlexandraViberg

Valborgs: nä, gick upp 6, gick ner allt på en gång, är ju typ bara vad allt väger så. Efter nån månad gick jag ner 4 till pga amningen. Siktar på iallafall 10 denna gång! Men ligger ju redan -2.. Gick ner 3 första månaden.
    Jag var ju 17 med första, unga har väl lättare att gå ner har jag hört. Vill gå upp mer nu så jag slipper se ut som en fågelunge..

• AlexandraViberg

Sandra: ja jag tror ju åldern spelar in! Jo jag gick ner för mycket med. Såg sjuk ut.. Åt för lite i förhållande till hur mycket som ammades antar jag. Sen hade jag ett väldigt dåligt förhållande som var psykiskt och fysiskt jobbigt så det gjorde ju inte saken bättre.. Vill få mer kilon denna gång så man har lite reserver till amningen :P

• AlexandraViberg

Nä, tror jag klarar mig! Ingen klagade på min mini uppgång förra gången så i hälsosynpunkt är det nog ingen fara.
    Mja bristningar fick jag iallafall, om det är någon tröst ;)
    Fem på varje höft och på innerlåren.

Men har alltid haft hög omsättning. Kan äta vad som helst utan att gå upp. Men börjar bli känsligare nu för varje år. Men 10 kg måste väl vara lagomt? :)

• AlexandraViberg

Jag blir inte trött av postafen. Men jag blir inte trött av några mediciner. Alltid tyckt det var konstigt när man fick allergi medicin när man var liten och fröknarna frågade om man inte skulle lägga sig eftersom man blir ju trött av medicin. Aldrig hänt mig, men kanske är för att man medicinerat hela livet också :P

Svar på tråden ~* Juni Bebisar 2013 *~