Inlägg från: sofie och laura |Visa alla inlägg
  • sofie och laura

~* Juni Bebisar 2013 *~

Oj detta med huvudvärk är inte kul inte för 5 öre

• sofie och laura

Hej alla Goa vänner!
    Har haft fullt upp och ser att det är vagns prat, ligament foglossnings diskussion samt mini sammandragningar.
    Vagn blir en vit Emmaljunga i skinn och svart chassi :0), foglossning får jag om jag stått en hel dag ;0( bläääää

Angående att känna bebis är lite oroväckande ibland känner inte prinsessa så mkt bara att d Nicklas och om jag böjer mig för att ta upp ngt att ngn liten puttar till i magen ben inget annat är i v 19+4 ??? Ngn mer?

Sedan skickar jag kramar till dig som känner en stor saknad av sin fader, det jan gå så fort för fort!!! Puss

• sofie och laura

Madelen21: jag skulle ju ha prompt en syskonvagn men detta blir nog en Emmalju ha singel! Hoppas att jag inte ångrar mig nu ju hihi
    Sitter ff på akuten med fina Alvin 41,6 i feber andra dagen så prover har tagits och hoppas på hemgång!!!!!

• sofie och laura

Hej tjejer !
    Blev inlagda idag och väntar på ronden och de återstår att se vad doktorerna säger. Har ingen aning vad som sker i pojkens kropp.

Jag känner inga sparkar utan på magen orolig för jag känner bara kuckel i magen eller fladder ð??³ tänker ju på att de e ju fyran man väntar borde ju känna något

• sofie och laura

Cindy03: tack det är bra får se hur proverna ser ut idag dock måste jag erkänna att man vissnar här grrrrrrr sjukhus

• sofie och laura

By the Way till er alla gravida kvinnor här inne snälla se upp för influensan önskar inte ens d min värsta fiende det: jag avlider

Svar på tråden ~* Juni Bebisar 2013 *~