• Svar på tråden ~* Juni Bebisar 2013 *~
  • Madelen21

åå fy nu börjar jag känna såhär blaha igen...

tror ja skippar postafen ikväll för ja vill inte bli helt utslagen hela helgen...

å hungrig är jag samtidigt som jag mår blää...

vet inte va ja är hungrig på heller :/

sambon sa att han ätit lasagne idag på dagens... blev faktiskt sugen.... fast isf köper jag en fryst lasagne: )

tror d får bli så :) 

• ThereseJohansson

Skönt att höra att bröst ömheten minskar för fler...jag är lite nojjig men det är ju första graviditeten och det är ju mycket nytt som händer i kroppen som man aldrig vart med om innan...men som jag njuter av att vara gravid :)

• Pellefanten

Läkaren sjukskrev mig fram till den 25/11 så hoppas jag mår lite mindre illa då och kan jobba. Inte kul alls å må illa, spy å sova hela dagarna :(

• Hjärtat3

Jag är inte heller sugen på mat fast jag känner mig hungrig.. fast samtidigt inte. Iaf inte på varm mat, frukt o vindruvor funkar men är inte ett dugg sugen på varm mat!  Och salt får mig bara att må illa.
    glass funkar, men bara lite grann.

Ska passa på o skryta lite om min femte snusfria dag. :D    

• mhpo

Jaha är det nu det börjar för mig? 

I morse vände frukosten.. Har sedan mått illa hela dagen. Gav sambon en avhyvling när han tog fram och värmde på taco resterna, eftersom jag kände hur illamåendet steg.. Lagom roligt.. 

Är det inte lite sent att bli illamående först i vecka 9?  

• Madelen21

mpho

jag är i v 8 å mår illa så... nää inte är d nog för sent... men d borde väl vända snart hoppas man.... 

• Acantha

Funderar på om jag ska laga mat eller om jag ska forstsätta med bubbelvatten. Tröttare än tröttast...

Ja, ja, sonen har i alla fall fått mat och åkt iväg till träningen, så nu är jag ensam en stund, frå väl ta och fixa maten så den är klar tills maken är hemma igen.

mhpo: min förra grav började jag måilla efter vecka 13.

• Baby Lei
    Hjärtat3 skrev 2012-11-01 16:55:33 följande:
    Jag är inte heller sugen på mat fast jag känner mig hungrig.. fast samtidigt inte. Iaf inte på varm mat, frukt o vindruvor funkar men är inte ett dugg sugen på varm mat!  Och salt får mig bara att må illa. glass funkar, men bara lite grann. Ska passa på o skryta lite om min femte snusfria dag. :D    

Duktigt jobbat!! Woop woop!
  • Baby Lei
    ThereseJohansson skrev 2012-11-01 16:45:27 följande:
    Skönt att höra att bröst ömheten minskar för fler...jag är lite nojjig men det är ju första graviditeten och det är ju mycket nytt som händer i kroppen som man aldrig vart med om innan...men som jag njuter av att vara gravid :)

Jag tycker också att det är jobbigt att symptomen försvinner vissa dagar. Blir livrädd att graviditeten ska ha stannat av.. Det känns oändligt långt kvar till KUB ultraljudet.. Om allt fortfarande ser fint ut då så tror jag att jag kommer våga njuta mer. Hoppas det i alla fall.
  • Madelen21

ja fick i mig nästan en hel portion färdig köpt lasagne (findus) och ett halvt äpple :)

Svar på tråden ~* Juni Bebisar 2013 *~