Meoow skrev 2012-11-01 17:52:59 följande:
Hej tjejer! I tisdags var jag på första besöket hos min bm :) Börjar kännas en aningen mer "på riktigt" nu men det har fortfarande inte gått in helt att jag har en liten bebis i magen :) Ser fram emot måndag då det är dags för inskrivning :) Låter jättejobbigt med illamåendet som vissa av er har - hoppas verkligen ni hittar något som hjälper eller att det avtar snart! Själv mår jag lite illa när jag vaknar, men inte mer än så. Kanske är något som kommer :/ Har också redan köpt lite mammakläder, men främst för att det är så lång leveranstid på en hel del saker från nätet och i staden där jag bor finns inga mammakläder att få tag på! Leggingsen är redan mina favoriter iaf.... :) Köpt en body och ett par byxor till bebis också, men ska försöka hejda mig lite ett tag till med mer..... ;) Längtar jättemycket efter att få berätta för de närmaste, men vill nog vänta lite till... (v.8+4 idag) Ni som redan berättat - hur har ni gjort det? Vore lite kul med tips på roliga sätt att avslöja nyheten :)
Vi köpte presenter i form av lite olika saker med orden "mormor, morfar, farmor, farfar" på :) till blivande moster sa jag bara "hej moster" till när hon svarade i telefon :) blivande farfar kom just hit, han ska få veta nyheten idag, såååå spännande :) hihi