• Svar på tråden ~* Juni Bebisar 2013 *~
  • Cupcake1985

Varit på inskrivning hos vår gamla barnmorska idag. Kändes riktigt bra. Skönt med samma och upplevde att hon lyssnade mycket mer på oss nu. Idag åkte även mammabyxorna på. Magen växer mycket snabbare nu när det är andra graviditeten.

• 1000

Isa82 ja jag ringde i tisdags men fick en tid först 29e nov. Var den första dom hade. Men jag måste nog ta mig till tandakuten om det fortsätter så här.

V 6+ nu, bf 25/6 -13, 1a barnet, Stockholm.
  • Hjärtat3

Man skulle nästan kunna tro att min mage vuxit väldigt fort, men tyvärr så beror mitt put på förstoppning och gaser. Skäms

• Valborgs

Vad hemskt att läsa om era upplevelser med läkarna.. Fruktansvärt att såna personer får jobba med människor.. :(

Ser att en del blivit av med ömhet i brösten, skönt! Har haft jätteont tidigt innan när jag varit gravid, men kände inget denna gång.. Förrän nu?! Men då bara lite lätt ömt när jag tar av bh:n typ.

Annars har jag haft en helvetesdag med flera tråkiga besked.. Och så magont pga stressen kring allt gör det ju inte bättre :(

• Solrosan
    Hjärtat3 skrev 2012-11-01 19:44:39 följande:
    Är det nån mer som har konstiga drömmar?

Jag drömde inatt att jag fick en dotter som föddes väldigt mycket för tidigt, men hon var ändå stor som en fullgången och jätteful!!
    Det såg alltså inte ut som en människa utan mer som en blandning mellan ett troll och E.T.  

Jag har också haft en del märkliga drömmar det senaste.... Inatt exempelvis: skulle in och föda, allt gick för fort och i hissen födde jag en baguette med rödbetsallad och köttbullar!!!
  • DeeDee09

Upptäckte igår att jag fått en liten blödning :( Får bara inte vara missfall igen! Ska på inskrivning idag och ringde för att se om jag skulle avboka men de tyckte ändå det lät som en normal blödning och att jag skulle komma på tiden vi har. Håll tummarna för mig tjejer!

• Acantha
    DeeDee09 skrev 2012-11-02 08:37:08 följande:
    Upptäckte igår att jag fått en liten blödning :( Får bara inte vara missfall igen! Ska på inskrivning idag och ringde för att se om jag skulle avboka men de tyckte ändå det lät som en normal blödning och att jag skulle komma på tiden vi har. Håll tummarna för mig tjejer!

Hoppas det går bra!
  • vigillarmtb

Deedee, jag håller tummarna för dig! Hoppas allt är normalt och bra!

• Baby Lei
    DeeDee09 skrev 2012-11-02 08:37:08 följande:

Oj vad jobbigt! Hoppas hoppas att det går bra! Kan du få ett ultraljud när du är där kanske? Har du gjort något ännu, eller blir det i så fall det första?
Svar på tråden ~* Juni Bebisar 2013 *~