Inlägg från: ThereseJohansson |Visa alla inlägg
  • ThereseJohansson

~* Juni Bebisar 2013 *~

Sagolina: Skönt att bebis verkar må bra...nu får du också krya på dig :)

Jag hade igår 7v till planerat snitt men känner mig inte jätte gravid trots foglossning...känner mig ändå rätt smidig och tycker inte att magen är så "i vägen"..det jobbigaste är att knyta skorna men mycket pga mina skadade diskar i ryggen...kan inte riktigt fatta att det är så lite tid kvar :)

• ThereseJohansson

Imorgon har vi vårt andra ultraljud...tror snart det blir natt här så vi får se våran lilleman lite snabbare :) bara sova så ska vi vara där på morgonen..fick ju se han som snabbast när vi var in på förlossningen men gick inte igenom nått då, såg mest bara så det var bra med fostervatten....ser fram emot morgondagen :)

• ThereseJohansson

Då har vi vart på andra ul och sett våran lilla prins...6v 3dagar till snitt...som vi längtar efter han nu :)

• ThereseJohansson

Våran kille ligger nu med huvudet neråt och boxar för fullt så det riktigt ilar till ibland...de är riktigt starka nu våran små hjärtan :)

• ThereseJohansson

Sagolina: Jag kan också bara se på magen hur länge som helst när den hoppar och far...tycker det är sååå mysigt :)

• ThereseJohansson

Hur känns det när bebisen fixerar sig?? I natt tvär högg det till, som när man nyser ibland och ligamenten gör ont....påminde om den känslan och idag tycker jag att trycket neråt har ökat...han rör sig så tror inte det är någon fara men gör ont emellanåt då man känner detta tryck...

• ThereseJohansson

Var skeptisk till detta med att koppla ur airbag och om man kunde lita på det så läste jag i Vi Föräldrar att man kan lita på nyckelavstängningar...så vi kommer montera en sån funktion i bilen som jag ibland kommer köra själv med lilleman och i våran större bil som vi oftast kör när vi är båda så får han åka i baksätet :)

• ThereseJohansson

Hur länge innan bf har/ska ni packa bb väskan?? Jag har 39dagar till snitt så börjar kanske vara dags....

• ThereseJohansson

Har ju graviditetspenning nu men var och hälsade på mitt jobb igår...måste ju bara säga att jobba som förskollärare är det bästa! Älskar mitt jobb :)

Har också börjat få rätt mycket sammandragningar som kommer och går, behöver inte göra speciellt mycket för att de ska komma igång...är ju i v34 (33+3) så livmodern har väl börjat förbereda sig för fullt..det är första saken jag har tyckt varit lite jobbig under graviditeten...

• ThereseJohansson

Alltså helt galet vad trött jag är sedan i tisdags...är som någon tryckt på min stopp knapp...orkar typ inget och känner inte riktigt igen mig själv...trots mycket foglossning och mina skadade diskar har jag ändå tagit mig för att göra vissa saker...men nu är all ork som bort blåst....

Svar på tråden ~* Juni Bebisar 2013 *~