Inlägg från: ThereseJohansson |Visa alla inlägg
  • ThereseJohansson

~* Juni Bebisar 2013 *~

Elfwinter84: Lycka till, kommer säkert gå jätte bra!

Var hos BM igår och han har vänt sig från säte så nu ligger han med huvudet ner, spelar ju inte så stor roll då jag har planerat snitt men känns bra att veta att han ligger "rätt"....

Tog BM råd och packade bb väskan idag så nu är det mesta nerpackat :) tänk att vi idag har påbörjat v35 och endast 4v och 6dagar till snitt :)

• ThereseJohansson

Cindy03: mitt mått var också mindre senast men min BM sa att när de ligger i säte så blir måttet högre och sen hade han vänt sig "rätt" till senaste besöket och då är det vanligt att man får ett lägre mått...så hon tyckte inte det var nått att oroa sig för och gjorde mitt andra ul bara 1,5v före BM besöket och han växer som han ska....

Kanske kan vara lika för sig att den bara vänt sig??

• ThereseJohansson

Idag är det precis 1månad till vårat planerade snitt...snart har vi våran lille prins i våran famn :)

• ThereseJohansson

Stort grattis Monika med familj :)

• ThereseJohansson

Less på att vara hemma själv så när maken åkte till jobbet fick han släppa av mig hos min syster så fick hennes 5åriga son vara ledig från förskolan då hon bara jobbar 4h idag...iaf så vet jag att han gillar att baka och fullkomligt älskar kanelbullar så vi har haft en mys dag med bullbak som precis är avslutat men aj vad min rygg och fogar säger stopp nu!! Har legat i soffan i 10min nu och han pysslar om mig och bygger lego här vid min sida...han är helt fantastisk :)

Nu ska vi dock resa oss för en sista ansträngning för rygg och fogar för idag och det blir en kort prommis med hunden och sen får någon annan ta hunden ikväll....

Är väl som det brukar sägas, är huvudet dumt får kroppen lida men som vi haft det mysigt :)

• ThereseJohansson

Solrosen82: i den veckan låg våran pojke också i säte och BM trodde inte han skulle vända sig men 2v senare så hade han snurrat runt så nu är huvudet neråt :) i mitt fall spelar det ju inte så stor roll eftersom jag har planerat snitt men känns ändå bra att veta att han ligger "rätt"

• ThereseJohansson

För ett par dagar sedan fick lillkillen in en fullträff i på högersida mot revbenet...gjorde så ont att jag blev illamående och nu bara han rör sig och trycker lite mot det så gör det såååå ont! Samma sak när jag själv rör mig och på natten när man sover och vänder sig....ajajaj!!

• ThereseJohansson

Vaknade vid 5-tiden då maken skulle till jobbet och var hungrig så kunde inte somna om...gick ner och tog en macka och sen la jag mig i soffan framför tv...vaknade av magont och hel kass mage (ursäkta!!) och har läst att det börjar så för vissa....25dagar till planerat snitt....är väl bara avvakta och se vad som händer...spännande :)

• ThereseJohansson

Mitt mått ändrade för att han låg i säte och sen vände sig med huvudet ner och då blev måttet mindre...hade dock vart på andra ul dagarna innan så vet att allt är bra med han och BM sa att det är vanligt att få ett mindre mått när de lägger sig till rätta om de legat i säte innan...

Svar på tråden ~* Juni Bebisar 2013 *~