• Svar på tråden ~* Juni Bebisar 2013 *~
  • Pellefanten

Ja jag har ju det. Har även varit gravid med tvillingar när jag var väldigt ung och valde abort. (Inte pga tvillingar då)

• AlexandraViberg

Pellefanten: haha nä det får man ju hoppas! Så mycket kan man ju inte avsky tvillingar.
    Förstår att du är extra nervös!

Vi har haft svårt att få barn och jag har bara en äggledare kvar så oddsen för tvillingar är ju lite lägre därför också :)

• Pellefanten

Alexandra: Gud nej. Skulle det visa tvillingar skulle jag absolut inte ens i min vildaste fantasi överväga abort men det är inget jag önskar.

• AlexandraViberg

Nä det förstår jag! Man får det man får! Men jag vill helst ha en och en! Räcker att mina syskon är twins för några generationer framöver tycker jag :)

• Romanoemma

Hej! 
    25 år och väntar mitt andra barn, fick mitt första feb 2012 så det blir tätt mellan mina guldklimpar :) Allt känns bra men fy vad illamående jag är denna gången..

• Baby Lei
    Hjärtat3 skrev 2012-11-06 13:55:59 följande:
    Jag har tvillingar både på min farfars och min morfars sida plus att jag är själv är tvåäggstvilling, så jag är hur nojjig som helst!

Oh hjälp! Men är det inte häftigt att ha en tvilling? Jobbigt för föräldrarna men kul för barnen tänker jag :)
  • sanmal

Efter att ha varit orolig till max sedan i fredags då jag fick första blödningen är jag nu lättad och väldigt glad! Vi fick se vår lilla knort med hjälp av vul idag. Hjärtat tickade på så himla fint! Jösses vad glad jag är!! Blev bakflyttad ett par dagar, läkarens första uträkning var att jag skulle vara i typ 6+4-5 men mina beräkningar stämde bättre, så jag är beräknad att vara i 6+2 ungefär! :) tjihoo!

• Baby Lei
    sanmal skrev 2012-11-06 16:09:34 följande:
    Efter att ha varit orolig till max sedan i fredags då jag fick första blödningen är jag nu lättad och väldigt glad! Vi fick se vår lilla knort med hjälp av vul idag. Hjärtat tickade på så himla fint! Jösses vad glad jag är!! Blev bakflyttad ett par dagar, läkarens första uträkning var att jag skulle vara i typ 6+4-5 men mina beräkningar stämde bättre, så jag är beräknad att vara i 6+2 ungefär! :) tjihoo!

Ååh vad kul att höra Sanmal! Jag har tänkt på dig. Ett stort grattis!!
  • sanmal

Baby lei; tack, vad snäll du är! :D känns så himla skönt och gladare än gladast är jag nu! :D

• Sandraa L

Grattis till tvillingarna, blir nästan lite avis här hemma! Och Sanmal skönt att höra att allt är bra med bebisen. Här har illamåendet kommit som ett brev på posten, mår så jävla illa och orkar ingenting... Det suger. vul på fredag längtar.

Svar på tråden ~* Juni Bebisar 2013 *~