• Svar på tråden ~* Juni Bebisar 2013 *~
  • Hjärtat3
    Baby Lei skrev 2012-11-06 16:02:46 följande:

Oh hjälp! Men är det inte häftigt att ha en tvilling? Jobbigt för föräldrarna men kul för barnen tänker jag :)

Det är helt ok att ha en tvilling. :) vi är väldigt olika, men man hade ju alltid nån att leka med när man växte upp, Men hon va aldrig nån jag delade hemlisar med el liknande för hon skvallrade alltid till mamma o pappa. Tungan ute
  • LitenOchSkeptisk

Jag äger ingen våg så jag har inte den blekaste.. :) Misstänker att jag har gått upp nåt litet kilo åtminstone, men inte mycket alls.

• KarinF

Sanmal: jätteskönt att det såg bra ut!! Jag hade flera blödningar med sonen, både större och mindre, men det gick bra ändå. Verkar vara väldigt vanligt tidigt i graviditeten. Angående tvillingbeskedet så har den största chocken lagt sig. Känns bara väldigt kul och spännande! Får väl se på VUL i början av december ifall båda är kvar. Men jag hoppas ju på det! Går allt bra så har vi en 15månaders, två nyfödda och en hund här hemma till sommaren. Lär bli fullt ös! :) Viktmässigt så har jag gått upp drygt 2kg. Tyckte det var konstigt först eftersom jag stod still länge i vikt förra graviditeten. Men så var det ju två där inne också....

• Sagolina

Har gått ner c.3kg sen senaste mensen ( alltså på 8veckor). Första veckorna satsade jag på viktnedgång, eftersom jag är överviktig. Då jag plussade hade jag gått ner 2kg och under senaste veckorna har 1kg till försvunnit.  Mår inte minsta lilla illa, äter som tidigare, nästan mera, så måste vara att ämnesomsättningen blivit bättre eller nåt?

Pga. att jag är överviktig(bmi nästan 35) rekommenderade de vid inskrivningen att jag försöker att inte gå upp så mycket under de de första 20-30veckorna (HJÄLP!), så får se hur det går...  

• Madelen21

trött trött trött...

jag är sjukt trött å vill sova nu...
    så jag tänker gå å lägga mig nu... barnen är helvilda men ja hoppas att jag kan få dom å lugna ner sig...

gonatt allihop 

• Ung Mamma 91
    Romanoemma skrev 2012-11-06 15:59:42 följande:
    Hej! 
    25 år och väntar mitt andra barn, fick mitt första feb 2012 så det blir tätt mellan mina guldklimpar :) Allt känns bra men fy vad illamående jag är denna gången..

Jag fick en av mina sönder i januari 2012 :) Före det fick jag en i november 2010 :P And here i am agin :P
  • KarinF
    Romanoemma skrev 2012-11-06 15:59:42 följande:
    Hej!  25 år och väntar mitt andra barn, fick mitt första feb 2012 så det blir tätt mellan mina guldklimpar :) Allt känns bra men fy vad illamående jag är denna gången..  

Jag fick också mitt första i feb 2012 och väntar nu mitt andra, eller ja..... Nummer 2 och 3 blir det ju om allt går vägen. Vilken vecka är du i nu?
Svar på tråden ~* Juni Bebisar 2013 *~