• Svar på tråden ~* Juni Bebisar 2013 *~
  • Natan

Kommer inte ihåg om jag har skrivit det tidigare men vi kommer absolut kolla kön! Vi är för ivriga och nyfikna för att låta bli :)

• kluckis

Jag har börjat få ont i bäckenet.....
    Och SJUKT ont i svanskotan antar att det är pga bäckenet :S

Vi kommer självklart kolla kön och hoppas på att vi får se det den 7:jan

kmv.blogg.se Första barnet-Bf 8jun ♥
  • Oreos

Vi kommer nog också kolla kön. Bara för att jag är så nyfiken. :P smidigt när man ska bestämma namn också. :)

• Madelen21

allt känns mkt lättare om man vet vad dt blir... man kan planera mkt mer...
    me kläder osv :) å namn 

• LitenOchSkeptisk

Vi kommer att kolla kön, vi är alldeles för nyfikna för att låta bli! Båda är dock inställda på att det är en kille av någon anledning.. :)

• Moniica

Vi är inte överens om att kolla vad det blir. JAG ska kolla iaf när vi är på UL och vill inte min Sambo så får han blunda hahaha...
    Jag klarar inte av att gå i 6,5 månad till utan att veta.
    Jag byter vecka på Lördagar.

• Sömntutan

Blir lite förvånad faktiskt när jag ser att så många kommer kolla kön. Själv tycker jag att det är en stor grej att inte veta. Såklart gör man ju som man vill. Men jag trodde faktiskt det var fler som tycker som jag.

• Natan

Jag byter vecka på lördagar! Går in i vecka 10 nu på lördag :)

• AlexandraViberg

Vi kollar om de ser på RUL, gör inget speciellt ul för det. Mest för att det ska bli mer konkret för dottern och för att inte bara köpa och sy neutrala saker. Inte lika kul. :P

• Blåbärssaft

Sömntutan- vi valde att inte kolla med sonen men nu känner vi att vi vill kolla kön mest för att man kan och vi är nyfikna :) När bebisen väl kommer är det ändå så mycket att ta in och lära känna med den nya lilla familjemedlemmen så stort och häftigt blir det nog ändå. Men jag kan absolut förstå varför man inte vill veta, det är ju en cool överraskning!!

Svar på tråden ~* Juni Bebisar 2013 *~