• Svar på tråden ~* Juni Bebisar 2013 *~
  • Hjärtat3

Tänkte på det här med illamåendet, man ska ju kunna ta tabletter mot åksjuka även mot graviditetsillamående...
    Men är det någon som prövat sånt där armband som tydligen ska hjälpa mot åksjuka? 

• Hjärtat3
    Pellefanten skrev 2012-11-06 21:53:16 följande:
    Hjärtat3: det hjälpte inte mig ett dugg.
    De va ju skit. Tyckte jag hade kommit på världens bästa idé. Tungan ute
  • tantS

tycker visst de kan fungera, men inte mot det värsta. Tar liksom udden.Jag tar på dem på em när jag mår småilla. Har aldrig kräkt med dem på.

• Valborgs

Har haft fullt upp senaste dagarna, varav en dag låg jag med migrän :(
    Tråkigt att se att vissa av er vill lämna, men gör det som känns bäst för er.

Kul att två stycken väntar tvillingar här nu, kanske fler? Hoppas jag slipper dock ;) men det borde de väl sett på RUL om så var fallet? Har ju det i släkten. Men då jag har en snart 11 mån hemma känns inte tvillingar särskilt lockande.. :)

Grattis sanmal till pos RUL!

Här hemma sitter vi och väntar på besked från min syster som blev igångsatt igår pga havandeskapsförgiftning. Så spännande, längtar till det är dags för fl för ens egen del igen ;)

På tal om vikt har jag gått ner 2kg än så länge, gick ner i början förra gången oxå, men det slutade ändå på +17kg. Hoppas man slipper det nu, med övervikten man redan har. BM sa att helst skulle jag inte gå upp mer än 6kg, vet dock inte hur det ska gå till? :)

• Sömntutan

Såg att ni pratar tvillingar. En tjej i byn där jag bor har fått tre tvillingar på raken. Dock var det en av tvillingarna som dog i någon av graviditeterna. Men ändå, vad är chansen liksom?

• 1000

Helt ickebebisrelaterat men väldigt familjerelaterat. Min systers lag är med på Kobra ikväll... Så himla spännande! www.svt.se/kobra/kobra-om-cheerleading Min syss e lagkapten (ha ha överdrivet stolt storesyster, check!).

V 7+ nu, bf 25/6 -13, 1a barnet, Stockholm.
  • tantS

Jag känner en som fått två tvillingpar, 2 flickor och sen 2 pojkar. Tydligen släpper hon alltid 2 ägg (kommer inte ihåg detaljerna). Hon blev iaf inte gravid en tredje gång :P

1000 - va roligt!

Idag har jag vilodag. Stannar hemma från jobb bara för att göra ingenting. Vet inte om jag ska ha dåligt samvete och det räknas som skolk, jag är trött och vill sova. Har ni gjort så?

Svar på tråden ~* Juni Bebisar 2013 *~