• Svar på tråden ~* Juni Bebisar 2013 *~
  • Valborgs

Enligt vissa sidor går jag in i ny vecka på torsdagar och enligt andra fredagar, går efter det senare nu iaf.

Kommer inte kolla kön (som det känns nu), men är ganska så säker på en tjej till, har två sen innan :)

• Madelen21

jag tror också på flicka här...

min dotter vill ju ha en lillasyster så vi får se va det är som bor i magen :)

har beställt cupcakes av en god vän till fars dag. hon å hennes syster har öppnat företag å dom är kanon duktiga å baka tårtor å cupcakes. har köpt 2 tårtor och cupcakes av dom förut :)

• tantS

Jag byter på lördagar. Varje lördag får jag läsa nytt i appen. Som att öppna lucka i julkalendern Är det fars dag på söndag? Har ingen egen pappa men nu har vi ju snart en pappa i huset. Får köpa en blomma åt honom!

• Pellefanten

Vi är väldigt kluvna när det gäller kolla kön, tror inte vi kommer kolla. Jag vill inte ha fler barn sen och jag vill ha överraskningen nån gång =)

• Natan

Idag har vi varit hos ultraljudsbarnmorskorna och sett det lilla hjärtat ticka. Häftig känsla! Bm sa att allt ser mycket bra ut och hjärtat tickade på för fullt. Nu är jag inte lika orolig längre så jag hänger kvar i tråden :)

• Baby Lei
    Valborgs skrev 2012-11-07 16:03:21 följande:
    Enligt vissa sidor går jag in i ny vecka på torsdagar och enligt andra fredagar, går efter det senare nu iaf. Kommer inte kolla kön (som det känns nu), men är ganska så säker på en tjej till, har två sen innan :)

Jag byter också antingen torsdag eller fredag, beroende på var jag kollar. Så jag kör på fredag tillsvidare. Jag kommer aldrig kunna hålla mig från att kolla om det är en tjej eller kille tror jag! Jag är så sjukt nyfiken! Varför tror du att det blir en tjej för dig? Vad har du för symptom?
  • sanmal

Jag byter v på söndagar!
    Och angående kolla könet så tror jag vi kommer göra det, vi är alldeles för nyfikna både maken och jag! Kanske mest jag ändå...;)

• Tessss

Jag går in i ny vecka på måndagar än så länge, smidigt och bra

Vi kommer helt klart kolla kön på vårt pyre, svårt att låta bli när informationen finns  

Gravid med första barnet! BF 18 juni 2013 ♥
  • Valborgs

Har i princip inga symptom alls faktiskt, inte ens ont i brösten som jag haft med båda töserna.. Men verkar som att släkten just nu är inne i en trend med bara tjejer, därför jag tror det. Jag har bara systrar (vi är fyra st), mina två barn är tjejer och två av mina systrar har fått eller ska få (ena ligger på fl nu) tjejer.. Men visst vore det kul med en pojk att bryta trenden oxå, men skulle bli mycket förvånad :)

Men det är ju fortfarande 50% chans. Läste på någon sida, undra om det inte var här inne? Att chansen att få tre tjejer på raken är 11%, tror tre pojkar var 14. Lite sådär onödigt vetande från SCB :)

Det där med olika dagar att gå in i en vecka är väl för att vissa sidor räknar första dagen som 0+0 och andra 0+1, så på det första är man fullgången på 39+6 och det andra 40+0. BM här räknar enligt det första..

Svar på tråden ~* Juni Bebisar 2013 *~