Madelen21 skrev 2012-11-08 12:07:48 följande:
sandraa L
illamående säger du... då är vi två.... jag fick hemska kväljningar av å öppna kylskåpet i morse.. fy fasen... blev inte mer än kväljningar...
men d räckte till.... tabletter finns d.. prova postafen finns receptfritt... finns dock en nackdel: man blir jävligt trött!!
kan sova i flera dar...
men d hjälper... fast inte kul å bli så satans trött :/
annars prata mä bm finns nåt som heter lergigan som du kan få utskrivet... vet inte hur dom är..
jag har aldrig behövt ta tabletter för illamående i mina andra 2 graviditeter...
känns jobbigt att vara så sjukt trött och ha tusen miljoner saker att göra hemma....
jag tänkte jag skulle leta fram mina gardiner till advent å kolla vad jag ska ha vart osv... jag sätter upp sånt sista helgen i nov :)
Ja det är hemskt och trött är jag även HELA tiden... att då bli ännu tröttare, går det ens?
Vi har också massor att stå i renoverar för fullt här hemma och det känns inte kul att jag itne ens orkar resa migur sängen knappt lämna/ hämta på dagis. Illamåendet är för mig värre än att spy, för då slipper man den här vidirga känslan... Gahh :/