• Svar på tråden ~* Juni Bebisar 2013 *~
  • sanmal

Baby lei; mina tuttar har oxå minskat i ömhet, fortfarande onda men inte sååå himla farligt faktiskt! :)

• mytol
    Sömntutan skrev 2012-11-07 22:15:25 följande:
    Blir lite förvånad faktiskt när jag ser att så många kommer kolla kön. Själv tycker jag att det är en stor grej att inte veta. Såklart gör man ju som man vill. Men jag trodde faktiskt det var fler som tycker som jag.

Vi ska inte kolla. Känner som du. Vi tyckte det var jättemysigt å gå å längta å undra vad det var. Den spänningen vill jag inte gå miste om.
  • AlexandraViberg

Bara jag som blir yr av att scrolla ner på sidan? Börjar bli så jävla less på yrseln och illamåendet. Att aldrig veta hur en dag ska bli. Igår mådde jag bra och idag vill jag bara kräkas och svimma.. :/

Känns som att man tappar makten över sitt liv och mående.

• hurskadetgå

Visst tappar man makten, det går ju inte att styra det här tyvärr Rynkar på näsan

Här är det väldigt oroligt just nu. Varit på tidigt VUL vecka 8 trodde jag men fostret var bara 10 mm så antingen är jag felberäknad och är i vecka 7 istället eller också är det inte som det ska. Gynekologen sa att det var ett observandum och erbjöd nytt VUL om två veckor för att se om fostret vuxit som det ska, då ska det vara 24 mm. Bara att hålla tummarna!

Är det flera här som är felberäknade? Kanske svårt att veta så tidigt men..

Jag är lite osäker på när jag haft ÄL och haft menscykel mellan 30-36 dagar så kanske är det lugnt ändå. Hoppas hoppas forstret växer till sig!

• Madelen21

här är en som är på så dåligt humör...

dom ringde nyss från jobbet å undra om ja kunde komma å sitta vak ikväll.....

d va min chefs assistent som ringde å jag sa nej, å så sa jag att ja jag vet inte om du hört d men ja är gravid å mår skit just nu... då skratta hon som bara fan :/

alltså fy fan ja kände att ja blev förbannad men sa inget... har en klump i halsen hela tiden :/

hon skratta från att jag sa sanningen tills ja la på... jävla människa säger jag!! 

• Ung Mamma 91

Idag har jag vart till MVC :) Gick bra! Ska på nupp/kub test mitten av december och sedan ta en massa blodprover... Agin... Man måste tydligen ta alla hiv test å skit trots man tog de för nån månad sedan :P Sedan efter andra UL kring vecka 18 ska jag till MVC igen :) Skojjsigt! 

• Baby Lei
    Madelen21 skrev 2012-11-08 15:16:30 följande:
    här är en som är på så dåligt humör...

dom ringde nyss från jobbet å undra om ja kunde komma å sitta vak ikväll.....

d va min chefs assistent som ringde å jag sa nej, å så sa jag att ja jag vet inte om du hört d men ja är gravid å mår skit just nu... då skratta hon som bara fan :/

alltså fy fan ja kände att ja blev förbannad men sa inget... har en klump i halsen hela tiden :/

hon skratta från att jag sa sanningen tills ja la på... jävla människa säger jag!! 

Vilken konstig reaktion! Undra vad hon menade med det? Hon kanske bara blev lite osäker på hur hon skulle reagera eller något. Väldigt märkligt i alla fall!
  • Baby Lei
    hurskadetgå skrev 2012-11-08 15:13:45 följande:
    Visst tappar man makten, det går ju inte att styra det här tyvärr Rynkar på näsan

Här är det väldigt oroligt just nu. Varit på tidigt VUL vecka 8 trodde jag men fostret var bara 10 mm så antingen är jag felberäknad och är i vecka 7 istället eller också är det inte som det ska. Gynekologen sa att det var ett observandum och erbjöd nytt VUL om två veckor för att se om fostret vuxit som det ska, då ska det vara 24 mm. Bara att hålla tummarna!

Är det flera här som är felberäknade? Kanske svårt att veta så tidigt men..

Jag är lite osäker på när jag haft ÄL och haft menscykel mellan 30-36 dagar så kanske är det lugnt ändå. Hoppas hoppas forstret växer till sig!

Vad jobbigt! Men de är ju sjukt svårmätta sådär tidigt. Det kan bero på vinkeln de ligger i och allt möjligt så blir det någon millimeter fel. Det kommer säkert gå bra! Jobbigt att vänta i två veckor bara! Att de inte kunde kolla om en vecka som de brukar göra!
  • Madelen21

jaa¨

d undrar jag också.. .hon sa ju grattis å så men sen skratta hon bara när ja sa att ja mår inte alls bra utan jag mår så illa mm...

ja fy fan d finns knepiga människor... hon fråga ju om ja va i dom värsta v å ja sa att ja jag är innan v 12 ...

morrr... fick lov å skriva av mig... 

• Baby Lei
    AlexandraViberg skrev 2012-11-08 15:01:33 följande:
    Bara jag som blir yr av att scrolla ner på sidan? Börjar bli så jävla less på yrseln och illamåendet. Att aldrig veta hur en dag ska bli. Igår mådde jag bra och idag vill jag bara kräkas och svimma.. :/

Känns som att man tappar makten över sitt liv och mående.

Stackare vad jobbigt! Kräks du eller mår du "bara" illa? (inte så bara... jag vet..)
Svar på tråden ~* Juni Bebisar 2013 *~