• Svar på tråden ~* Juni Bebisar 2013 *~
  • Madelen21

jag äter inte isglass men glass i allmänhet funkar bra.... ska kanske testa isglass :)

kan ju kanske testa å göra egen glass.. .går ju å göra av saft :) 

• Natan

Madelen21: samma här. Jag har upptäckt att jag är sugen på maträtter från min barndom :) så fort jag äter mår jag illa. Det är nästan bättre när jag inte äter men jag tvingar mig själv att äta.

Låter gott :) smaklig måltid. Jag ska baka en citronkladdkaka nu. Konstigt att jag kan göra det även fast jag mår illa. Jag förstår mig inte på mig själv haha :)

Tröttheten är nästan sjuklig. Man orkar nästan ingenting. Man vill bara sova!

• Natan

Testa isglass :) jag tycker det är mer lättsmält att få ner :)

• AlexandraViberg

Sandra: jag sa åt min man att runka idag! Haha, från att ha försökt få barn varje dag till att ha lyckats och må illa och ha svamp som kommer och går.. Tycker synd om min make nu. Men han håller sig :P

Isglass äter jag med, inte så mättande dock :P

• Madelen21

natan: maträtter från barndommen?

vad är det för maträtter??

jag ska ha min syster inneboende här i 2 v när mamma och hennes man åker till västindien i 2 v...

så häromdagen satt ja å försökte komma på olika maträtter... inte lätt när man inte mår så bra..

jag har beställt 8 st kladdkaka cupcake m jordgubbfrosting till på lördag av en kompis som har startat eget.. dom bakar tårta och även cupcake...

d är ju fars dag på söndag :) 

• AlexandraViberg

Vad tycker ni? Ska man fira lite farsdag för maken? Han är ju som pappa till dottern och har ju en biologisk på väg nu! Han låter så ledsen när han säger att han får vänta ett år till.. :/

• Sandraa L

Ja och glass är ju väldigt gott dessutom ;) :)

Natan skrev 2012-11-08 15:49:36 följande:
    Sandra L: vi får hålla tummarna för varandra :)

• flagnell

Vi tänkte fira lite med donatorn för att han skall få känna sig lite delaktig :) men mest som kul grej eftersom det nog blir hans enda farsdagfirande någonsin

• Madelen21

alexandraviberg: ja absolut tycker jag du ska fira honom :)

köpa en blomma elle nåt å så kanske nåt gott å äta :)

vi ska till svärfar på söndag å får väl fika där...

Svar på tråden ~* Juni Bebisar 2013 *~