• Svar på tråden ~* Juni Bebisar 2013 *~
  • Sandraa L
    AlexandraViberg skrev 2012-11-08 16:04:05 följande:
    Sandra: jag sa åt min man att runka idag! Haha, från att ha försökt få barn varje dag till att ha lyckats och må illa och ha svamp som kommer och går.. Tycker synd om min make nu. Men han håller sig :P Isglass äter jag med, inte så mättande dock :P

Hahaha ja men lite så känner jag också, för bara en vecka sedan var det varje dag tills nu då det varit 2 gånger sedan i helgen och då har känts som att jag ska spy, det gungar för mycket hahaha :P Stackars dessa män... Ja mumsigt som bara den fast äter vanlig mat också :)
  • ToTo10
    AlexandraViberg skrev 2012-11-08 16:10:40 följande:
    Vad tycker ni? Ska man fira lite farsdag för maken? Han är ju som pappa till dottern och har ju en biologisk på väg nu! Han låter så ledsen när han säger att han får vänta ett år till.. :/

Jag funderar på att fira min sambo lite, har dock ingen aning hur..
  • Sandraa L

Ja jag tänkte också fira med min sambo, han är ju trots allt bonuspappa sedan har vi en bio på G ;) 

• AlexandraViberg

Sandra: ja herregud! Känner att jag måste ge med mig snart! Det kanske blir en bra farsdags present ;) haha!

Ja, jag själv är sugen på tårta, så en sån kan jag ju ge honom ;)
    Mamma frågade om vi ville komma dit, antar att de ska fira hennes blivande man, han har ju fyra barn så. Får fundera :D

• Baby Lei
    Madelen21 skrev 2012-11-08 16:07:30 följande:
    natan: maträtter från barndommen?

vad är det för maträtter??

jag ska ha min syster inneboende här i 2 v när mamma och hennes man åker till västindien i 2 v...

så häromdagen satt ja å försökte komma på olika maträtter... inte lätt när man inte mår så bra..

jag har beställt 8 st kladdkaka cupcake m jordgubbfrosting till på lördag av en kompis som har startat eget.. dom bakar tårta och även cupcake...

d är ju fars dag på söndag :) 

Jag är också sugen på sånt som jag inte har ätit sen jag var liten. Typ pannkakor, makaroner osv.
  • Baby Lei
    flagnell skrev 2012-11-08 16:14:33 följande:

Vi tänkte fira lite med donatorn för att han skall få känna sig lite delaktig :) men mest som kul grej eftersom det nog blir hans enda farsdagfirande någonsin

Vad kul, Klart att ni ska!
  • Baby Lei
    AlexandraViberg skrev 2012-11-08 16:10:40 följande:
    Vad tycker ni? Ska man fira lite farsdag för maken? Han är ju som pappa till dottern och har ju en biologisk på väg nu! Han låter så ledsen när han säger att han får vänta ett år till.. :/

Såklart! Ge honom ett par strumpor och en teckning.. så att han vet hur hans farsdagar kommer att bli i framtiden.
    Hahaha! Inga ostron och champagne här inte ;) 
  • Baby Lei

Nu ska jag smita från jobbet! Blir nog till att handla päronsplitt på vägen hem! Så sugen!!
    (ert fel!!)

Ett nystädat hem väntar. Älskar att komma hem på torsdagar. Städhjälp är den bästa presenten vi gett oss själva tror jag Glad   

Svar på tråden ~* Juni Bebisar 2013 *~