• Svar på tråden ~* Juni Bebisar 2013 *~
  • AlexandraViberg

Och dottern kom hem från dagis med maken och hade tappat sin andra tand! Dåligt samvete att jag inte fick se först men ändå super kul!

Sen klämde hon ur sig: "jag vill att du ska föda en bebis, man skulle nästan kunna tro att du har en bebis i magen nu"
    - menar du att jag blivit tjock? *kittlingskalas*

Tror hon är on to us, men hon får inget veta förrän på jul :P

• Sandraa L

Nu blir det pizzakväll tjejer, fick sådant sjukt sug på det och orkade inte laga mat ;) 

• AlexandraViberg

Jag åt pölsa och potatis med rödbetor! Vet inte hur maken kunde veta att jag var sugen på det när han åkte på affären. Har inte ätit det på ett år :P

• Sandraa L
    AlexandraViberg skrev 2012-11-08 16:21:29 följande:
    Sandra: ja herregud! Känner att jag måste ge med mig snart! Det kanske blir en bra farsdags present ;) haha!

Ja, jag själv är sugen på tårta, så en sån kan jag ju ge honom ;)
    Mamma frågade om vi ville komma dit, antar att de ska fira hennes blivande man, han har ju fyra barn så. Får fundera :D
    Hahaha ja men det låter ju som en helt fantastisk farsdagspresent för hans del ;) 

Ja, gud vad gott. Grädtårta med jordgubbar :P mums. Spännande! 
  • Natan

Madelen21: ja, som korvstroganoff, fjällfil, frosties, mariekex, tunnbrödrulle mm :) har inte ätit dom sakerna sen jag var barn och nu har jag fått sug efter det :)

Ja, det är svårt å komma på maträtter i vanliga fall och nu när man är trött å mår illa är det ännu värre tycker jag! Hoppas du kommer på några iaf.

Åh, cupcakes :) jag ska baka något gott åt min pappa tills på söndag!

• Sömntutan
    AlexandraViberg skrev 2012-11-08 18:11:41 följande:
    Jag åt pölsa och potatis med rödbetor! Vet inte hur maken kunde veta att jag var sugen på det när han åkte på affären. Har inte ätit det på ett år :P
    Meoow skrev 2012-11-08 17:46:31 följande:
    Nu är jag också sjukt sugen på päronsplit... :/

Men jösses vad ni gör mig sugen på allt möjligt. Pölsa var det ju evigheter sedan man åt. Jag och mannen älskar det, men barnen tycker inte om det så det blir ju inte att man gör det så ofta.
    Mums med päronsplit!
    Mår ju illa hela tiden om jag inte äter och när jag har ätit så mår jag också illa. Detta är inte roligt. Magen är helt fuckt up också. Köpte linfrö och katrinplommon idag. Hoppas att det gör susen. Är uppblåst som en luftballong. Inte fått gå på toa på 4 dagar.
    Äntligen! BF ~14 juni
  • Madelen21

natan:

jodå jag har kommit på lite.. korvstroganoff har du inte ätit d sen barn?
    haha... d äter vi iaf rätt ofta dvs kanske inte varje vecka men ja :)

ush va trött jag är... lät minstingen skippa middags sovning idag så jag hoppas vi kan gå å sova kl 19 efter bolibompa.

är inget å se på tv heller så. 

• Natan

Madelen21: haha, nä jag har faktiskt inte ätit det sen jag bodde hemma hos föräldrarna :) men nu kommer det bli oftare!

Hoppas ni får sova efter 19 :)

Svar på tråden ~* Juni Bebisar 2013 *~