• Svar på tråden ~* Juni Bebisar 2013 *~
  • 1000

Jag har varit ute o flygit o dragit på mig halont, feber o nästäppa. Hopplöst med svagt immunförsvar, nu när illamåendet äntligen släppt.... Så kan jag endå inte jobba. Ha ha!

V 8+ nu, bf 25/6 -13, 1a barnet, Stockholm.
  • 1000
    Pellefanten skrev 2012-11-13 09:59:48 följande:
    Och jag bor i västerhaninge inte heller så långt ifrån Farsta =P

Nej, just det! Är ju rätt nära!
    V 8+ nu, bf 25/6 -13, 1a barnet, Stockholm.
  • Yessical
    1000 skrev 2012-11-13 10:38:58 följande:

Nej, just det! Är ju rätt nära!
    Ja, vad roligt! Hur långt gångna är ni exakt?
    Själv ska jag på tidigt ultraljud imorgon då detta är mitt första barn
  • Hjärtat3
    Sandraa L skrev 2012-11-13 08:56:50 följande:
    Har haft en helvetesnatt, enorma kramper och sammandragningar till och från. låg och grinade, sambon hämtade en pet flaska med varmt vatten och tillslut somnade jag. Minns att jag hade det såhär med dottern med, samtidigt kan man ju inte undgå att bli lite orolig, men googlade lite och försökte minnas hur det var sist och då var det på grund av att det händer mycket därinne just nu, saker och ting flyttar på sig..

någon mer som känt såhär i v. 7+4 ? 
    Ja, jag! Jag har såå ont. Det hugger, sliter, drar och trycker, speciellt neråt vänstra ljumsken. Och alla mina symtom är som bortblåsta. Ska ringa bm nu när dom öppnar tänkte jag.
  • Acantha

Ingen bra dag idag, och inte i går heller. Har sovit dåligt en tid, och det gör ju inget lättare. Oron sliter i mig, inbillar mig att jag känner de små ibland, det känns som en liten fisk eller något. Vet inte, men kanske, de är ju två! Jag hoppas i alla fall att de fortfarande är det...

• Meoow

Trodde detta var en tråd där vi kunde diskutera ALLT som rör graviditeten, inte enbart det positiva utan även oro osv. Annars finns det ju även trådar för graviditetskrämpor, oro för missfall, inköp, mammakroppen etc etc och då vore ju denna tråden ganska meningslös.
    Är man så känslig att man mår DÅLIGT och börjar oroa sig över en annan persons oro så kanske detta inte är helt rätt forum att hänga i....

• Sandraa L
    Meoow skrev 2012-11-13 11:50:02 följande:
    Trodde detta var en tråd där vi kunde diskutera ALLT som rör graviditeten, inte enbart det positiva utan även oro osv. Annars finns det ju även trådar för graviditetskrämpor, oro för missfall, inköp, mammakroppen etc etc och då vore ju denna tråden ganska meningslös.
    Är man så känslig att man mår DÅLIGT och börjar oroa sig över en annan persons oro så kanske detta inte är helt rätt forum att hänga i....
    syftar du på KUB nu eller rent generellt... 
  • Isa82

Hej tjejer!
    Är det någon mer än jag som börjat fundera på det här med barnvagn. Själv funderar jag på tvillingvagn då dottern är nästan 2,5 när nästa kommer. Någon som har erfarenhet? Har funderat och titta mkt på Teutonia Cosmo och Urban Jungel. Tips?

• mco
    Isa82 skrev 2012-11-13 11:54:53 följande:
    Hej tjejer!
    Är det någon mer än jag som börjat fundera på det här med barnvagn. Själv funderar jag på tvillingvagn då dottern är nästan 2,5 när nästa kommer. Någon som har erfarenhet? Har funderat och titta mkt på Teutonia Cosmo och Urban Jungel. Tips?
    Jag har till och med varit och känt på vagnarna i butiken :) Svårt val.. Dem är ju så himla klumpiga!
    Dessutom behöver vi en rejäl en eftersom vi bor ute på landet.. Funderar på en Carena double swing.
Svar på tråden ~* Juni Bebisar 2013 *~