• Svar på tråden ~* Juni Bebisar 2013 *~
  • Annafredrika

Just det, gjorde ett ul idag! Fvp blir den 19 dec, så där sprack planen att berätta nyheten i julkortet...

• Ung Mamma 91
    Tessss skrev 2012-11-13 17:46:01 följande:
    Åh är så besviken just nu och måste skriva av mig.
    Var precis på MVC för inskrivning, men möttes av en BM som sa att min bokning trillat ur systemet och det nu inte fanns tid att ta emot mig De ska ringa mig senare och försöka hitta en ny tid men jag har så sjukt mycket de närmaste veckorna att jag egentligen inte ens hade tid ikväll (fick ställa in en massa annat för att gå)... Vet att det är sånt som händer men jag såg ju fram emot mitt besök! 
    Men uch! Va dumma dom är! Sånt får ju inte hända! :(
  • Ung Mamma 91
    Annafredrika skrev 2012-11-13 17:47:06 följande:
    Just det, gjorde ett ul idag! Fvp blir den 19 dec, så där sprack planen att berätta nyheten i julkortet...
    Sweet med UL Men ich att du inte fick berätta så :(
  • Mj1983

S

AlexandraViberg skrev 2012-11-13 17:38:28 följande:
    Mj: blir nog en happy här med! Ska köpa adaptern så man kan sätta fast bilstol på också! :)

Kommer inte ihåg från vilket år min happy hade, men man kunde ta av hela tyget från både ligg o sittdel o tvätta enkelt! Hade en ljusrosa så det var tacksamt
  • Caroliin

Åh va roligt att ni pratar om barnvagnar. Har haft en del. Brio kombi, emmaljunga city jet, bozz sittvagn, brio sing :) nu har vi haft sulky till 1,5åringen över sommaren då vi sålde vår brio sing. Så nu år frågan vad det blir för barn vagn :)

• mrshope
    Mj1983 skrev 2012-11-13 17:33:41 följande:

Så en begangnad barnvagn är dålig enligt dig? Det va det dummaste jag läst på länge....

Vi hade totalt 4 olika vagnar med första barnet.
    När dom är små och använder liggdelen tyckte jag brio happy va absolut bäst. Sjukt skön att köra både i stan och i terräng.
    När dom blir större tycker jag urban jungel va bäst. Absolut sämst va emmaljunga scooter.
    Vi kommer att köpa en happy igen. Begangnad!!
    Eh, nej, det har jag INTE påstått. Där var det allt du som läste in saker.

Jag har ingenting mot begagnade barnvagnar alls och skulle absolut kunna tänka mig det om det var en som passade oss och var i bra skick.

Men helst skulle jag vilja ha en ny, av ingen speciell anledning alls, jag vet att begagnade vagnar är lika säkra som nya så det är en helt ytlig önskan från min sida som jag inte orkar förklara.  
  • Blåbärssaft

Madelen 21- Så då är Happy´n en vagn som du rekommenderar alltså?! Kul! Ska åka och klämma lite på en i butik till helgen! 

Baby-Lei- Haha Skrattande kan säga att det var idétorka när det var dax att välja nick!

• Sömntutan

Oj, detta med barnvagn har jag inte funderat så mycket på än. Tycker att det är alldeles för tidigt att tänka på än för min del. Vad jag vet är dock att vi inte kommer köpa en ny vagn. Tycker det är helt sjukt dyrt. Detta blir ju vårt sista barn också, så jag tycker det är onödigt i vårt fall. Men jag förstår er helt som vill ha en ny. Det var en självklarhet för mig också när vi väntade ettan.
    Tycker dock att det finns så många fina beg. som knappt ser använda ut så det blir så den här gången.
    Har haft Briovagnar innan och har gillat dem skarpt. Men vi få se vad det blir denna gång. Måste iaf ha en robust vagn nedbära hjul då vi bor på vischan.

• mrshope
    Sömntutan skrev 2012-11-13 20:52:09 följande:
    Oj, detta med barnvagn har jag inte funderat så mycket på än. Tycker att det är alldeles för tidigt att tänka på än för min del. Vad jag vet är dock att vi inte kommer köpa en ny vagn. Tycker det är helt sjukt dyrt. Detta blir ju vårt sista barn också, så jag tycker det är onödigt i vårt fall. Men jag förstår er helt som vill ha en ny. Det var en självklarhet för mig också när vi väntade ettan.
    Tycker dock att det finns så många fina beg. som knappt ser använda ut så det blir så den här gången.
    Har haft Briovagnar innan och har gillat dem skarpt. Men vi få se vad det blir denna gång. Måste iaf ha en robust vagn nedbära hjul då vi bor på vischan.
    Jo det är lite tidigt för barnvagnar men man kan ju alltid titta...:) Jag vill ha en ny nu som kan användas igen om vi får fler barn! 
  • mytol
    ToTo10 skrev 2012-11-13 16:37:24 följande:
    Jag har alltid haft en förkärlek till emmaljungas barnvagnar, men nu efter att ha kollat och klämt och känt så är jag ganska såld på crescent comfort. Någon som har erfarenhet av den? :)

Hmm, vi har en crescent sen sonen. Vet dock inte om den hette Comfort. Måste kanske googla lite. Vår var iaf jättebra å den kommer vi ha nu med då det inte är ngt fel alls på den.
Svar på tråden ~* Juni Bebisar 2013 *~