Meoow skrev 2012-11-14 11:57:55 följande:
Lite tråkigt att gruppen splittras ytterligare en gång (fanns ju en Junibebisar-tråd tidigare som ersattes med denna), men bra initiativ för er som vill begränsa tråden för oss andra,
Du behöver inte svara om du inte vill, men blir lite nyfiken på varför du tar så sjukt illa upp över just ämnet KUB? Du har ju flera gånger skrivit att du är fast besluten om att du inte tänker göra testet, så varför läser du ens och låter dig påverkas av att andra väljer att göra det?
Trodde detta var ett beslut som enbart togs tillsammans med den blivande pappan, lite pinsamt att dra hänvisningar till familjeliv där kan jag tycka.
Jag tar inte illa vid men jag tycker det blir så mycket negativt kring det hela vilket gör att jag börjar att vela på mitt beslut och förmodligen är jag inte den enda. Så därför, för att slippa allt prat kring kub, nupp osv.
För det gör mig orolig, jag vill inte ta det, men när alla andra pratar om det så tvekar jag även fast jag är långt ifrån riskzonen och aldrig ens hört talas om det tidigare förrän jag börjar "hänga här". Så det är därför. Sedan får alla andra i min ålder göra hur de vill, men jag tycker att det är onödigt och ger yttligare massa oro som jag helst slipper. Vill fokusera på det bra, njuta :)