• Svar på tråden ~* Juni Bebisar 2013 *~
  • LitenOchSkeptisk
    Acantha skrev 2012-11-14 08:50:26 följande:
    Förstår dig, vad kostande den? Blev otroligt sugen nu! Är i v9+5, hörde sonen hos BM i v.10+, så det är ju inte långt borta.
    Kika på teknikmagasinets hemsida! Tror det var typ 379 kr eller nåt, jag var tvungen att kolla.. :)
  • Acantha
    LitenOchSkeptisk skrev 2012-11-14 09:10:05 följande:
    Kika på teknikmagasinets hemsida! Tror det var typ 379 kr eller nåt, jag var tvungen att kolla.. :)
    Jag med, nu funderar jag bara på om jag ska beställa eller vänta tills på måndag då jag ändå är i Malmö :)
  • Sandraa L

Jag gillar verkligen den här tråden men känner att KUB snacket påverkar mig för mycket negativt så har startat en ny tråd för oss som INTE ska göra kub eller vill diskutera det men även följa varandra genom allt annat :)

Ni hittar den här om ni är intresserade, kram. 

www.familjeliv.se/Forum-2-14/m67548299.html 

• LitenOchSkeptisk
    Acantha skrev 2012-11-14 09:26:39 följande:
    Jag med, nu funderar jag bara på om jag ska beställa eller vänta tills på måndag då jag ändå är i Malmö :)
    Måste du vara i Malmö för att köpa den? :) Eller bor du lite i utkanten nånstans så du inte kan åka in och köpa hur lättvindigt som helst?
  • Acantha
    Sandraa L skrev 2012-11-14 09:44:24 följande:
    Jag gillar verkligen den här tråden men känner att KUB snacket påverkar mig för mycket negativt så har startat en ny tråd för oss som INTE ska göra kub eller vill diskutera det men även följa varandra genom allt annat :)

Ni hittar den här om ni är intresserade, kram. 

www.familjeliv.se/Forum-2-14/m67548299.html 
    Gör som jag, läs inte de inläggen!
  • Sandraa L
    Acantha skrev 2012-11-14 10:04:16 följande:
    Gör som jag, läs inte de inläggen!
    Svårt att låta bli, även fast man inte vill... så hoppar över, kommer säkert kika in lite då och då för att se hur ni mår och hur det går med allt :) 
  • AlexandraViberg

Jag har en angel sounds doppler. Skulle vilja testa men vågar inte. Har funderat hela denna vecka.

Ha bakåtlutad livmoder men tycker att jag känt kanten på livmodern nu. Vart höll du dopplern ungefär?

• kluckis
    AlexandraViberg skrev 2012-11-14 10:55:04 följande:
    Jag har en angel sounds doppler. Skulle vilja testa men vågar inte. Har funderat hela denna vecka.

Ha bakåtlutad livmoder men tycker att jag känt kanten på livmodern nu. Vart höll du dopplern ungefär?

Jag har också en angelsound och änsålänge har jag inte hört nått!!
    Men står ju att man ska andvända den efter vecka 12....

Man ska väl hålla den på höger sida typ vid höften?    
    kmv.blogg.se Första barnet-Bf 8jun ♥
  • AlexandraViberg

Ja men precis. V.11 nu bara ju men man är ju nyfiken :P

Har inte läst några instruktioner så vet inte alls. Vore skönt att kunna höra dock. Men kanske blir om nån vecka då :P

• kluckis
    AlexandraViberg skrev 2012-11-14 11:11:42 följande:
    Ja men precis. V.11 nu bara ju men man är ju nyfiken :P

Har inte läst några instruktioner så vet inte alls. Vore skönt att kunna höra dock. Men kanske blir om nån vecka då :P

http://www.angel-sounds.se/

Står att man kan börja omkring vecka 12

Vecka 11 (10+3) och jag hörde då jag testade för nån dag sen :)    
    kmv.blogg.se Första barnet-Bf 8jun ♥
Svar på tråden ~* Juni Bebisar 2013 *~