• Svar på tråden ~* Juni Bebisar 2013 *~
  • LitenOchSkeptisk

Baby Lei; Det var verkligen inte på något sätt riktat mot bara dig, så jag hoppas att du inte tog illa vid dig! Det var mer en allmän reflektion över att de som tycker att det är för jobbigt att tänka på det negativa blir lite ifrågasatta. Jag är säker på att alla blir lite lugnare sen när första trimestern har passerat! Glad
    Mer kärlek åt folket!

• Valborgs

Så hoppar jag över att ta hem appen iaf, den kostade väl ändå lite har jag för mig, onödiga pengar att kasta ut då..

• Annafredrika

Jag är en nyfiken, kritisk och vetgirig person av naturen. Alla är inte såna. De finns de om kommer in på förlossningen utan ha tillskansat sig ett uns info om vare sig graviditet, förlossning eller nyföddshettid. En del av dem är lyckliga i sin ovetskap och menar att allt är så naturligt så det löser sig. Måste vara skönt. De finns de som röker, dricker och trycker i sig kemikalier i olika former och inte oroar sig det minsta för konsekvenserna för dem själva eller deras ofödda barn. De finns de som vill blunda för alla faror, risker och farligheter. De finns de om vill hålla fast vid tanken att inget ont kan drabba dem och om det ändå sker så var det iallafall inte dras fel, det var otur. Vi är alla olika. Det är väl bra om de som har ont av den tonen i den här gruppen inte hänger just här?!

• Jarnia
    Valborgs skrev 2012-11-14 13:53:54 följande:
    Nej Jarnia vad tråkigt! :( har du fått någon tid till sjukhuset?

Nu har jag gått hem från jobbet för att vila på soffan ett par timmar... Ja, jag fick en tid kl 14 imorgon. Men det känns lååååångt dit och detta är verkligen tortyr!!

Tack för era ord och pepp. 
  • Baby Lei
    LitenOchSkeptisk skrev 2012-11-14 13:51:11 följande:
    Baby Lei; Det var verkligen inte på något sätt riktat mot bara dig, så jag hoppas att du inte tog illa vid dig! Det var mer en allmän reflektion över att de som tycker att det är för jobbigt att tänka på det negativa blir lite ifrågasatta. Jag är säker på att alla blir lite lugnare sen när första trimestern har passerat! Glad
    Mer kärlek åt folket!

None taken! Och jag tror också att vi snart hamnar i lite lugnare vatten! Längtar ihjäl mig tills jag passerat v 13-14 sisådär.. Glad
  • Baby Lei
    Jarnia skrev 2012-11-14 14:08:15 följande:

Nu har jag gått hem från jobbet för att vila på soffan ett par timmar... Ja, jag fick en tid kl 14 imorgon. Men det känns lååååångt dit och detta är verkligen tortyr!!

Tack för era ord och pepp. 

Ja usch vilken jobbig väntan. Att det inte gick att få en tid idag.  Ta hand om dig!
Svar på tråden ~* Juni Bebisar 2013 *~