• Svar på tråden ~* Juni Bebisar 2013 *~
  • Natan

Jag trodde det var ischias men det är tydligen bäckenledsbesvär. Ska ringa mvc imorgon och sen få tid hos en sjukgymnast.

Känns som att man får allt, illamående, yrsel, körldkörtelproblem och nu bäckenledsbesvär :( men så länge den lill* mår bra där inne är det värt det.

Slut på klagandet - over and out!

• AlexandraViberg

Inatt kl halv 3 vaknade vi av ett galet jävla ryckande i porten. Det skreks, slogs och rycktes i dörren.. Vi ringde polisen efter 15 min, 10 min senare stapplade den unga killen längst upp som alltid festar upp mumlandes för trappen med nyckeln i handen.. Han var alltså så full att han inte fattade att koden inte funkar efter kl 21 och att man måste ha nyckeln och listade inte ut att prova med den på 25 min utan försökte bryta sig in. Polisen hann tyvärr inte fram. Det är inte första gången han stör ordningen. Han har även haft flertalet fester och vid ett tillfälle kräktes det utanför vår dörr.. Undrar hur mycket det ska till innan man kan få en bostadsrätt ägare vräkt.. Bara barnfamiljer och äldre par i övrigt. Vi var verkligen livrädda här på första våningen..

Hela familjen var super rädda och min puls var alldeles för hög alldeles för länge :(

• Kickilina
    Annafredrika skrev 2012-11-18 09:09:22 följande:

Nä, jag tänker då inte hamna där igen....vi får peppa varandra Kom in för en stund sen från en löprunda, härligt nu när monsteillamåendet börjar lätta. Max 15 kg tänker jag gå upp.
    Det kör vi på! Max 15 låter kanon!
  • Baby Lei

Vi kräks!! Inte bara jag utan hela familjen.. Min kille och jag träffade min syrra och hennes familj i fredags. Barnen blev dåliga igår, Jag började spy inatt och min syrra i morse... Vinterkräksjukan here we come! Jag är så sjuk. Det känns så jobbigt att få det nu när allt fortfarande är lite känsligt. Tror ni bacillen eller viruset eller vad det nu är kan påverka den lilla??

• Valborgs

Nu är vi hemma efter en helg på bortaplan.. Dop och bara umgänge med familjen.. :) har berättat nyheten oxå och fick höra av flera att det redan syns.. Hmm.. ;)

Men skönt att ha berättat iaf..

Har dock legat med migrän oxå, så dopet var en pina att ta sig igenom.. :( var inne på Apoteket då jag hört att man kan ta zomig i början av grav, men expediten tyckte absolut inte jag skulle köpa något sånt, så gick därifrån tomhänt. Brukar ju äta tabletter varje dag annars, så det är en pina! Men något pos är iaf att migränen har blivit bättre EFTER senaste grav, så hoppas det blir så efter denna oxå.. :) bara stå ut ca 7 månader till..

Såg att fler åkt på magsjuka nu, lider med er! Men fått lugnande ord från alla håll att det inte ska vara någon fara för bebisen.

Imorgon har jag tid hos BM för inskrivning -längtar! Då får jag även tid för kub..

• Acantha

Har haft en riktigt bra förmiddag, men ork och utan illamående.  Fixat mer mat till frysen vilket känns så skönt. Nu har vi lite att välja på när jag inte orkar laga mat.

Men vid lunch kom illamåendet och det med besked, fasar för veckan som kommer på jobb. Fyra dagar med heldagsmöte, suck, ja, ja, det måste gå!

Har världens bästa make som stannar på Teknikmagasinet i dag och köper doplern! Yes... Vem var det som köpt den? Hört nått?

Baby Lie: stackare, kräksjuka är inget skoj alls!     

• tantS

Oh jag är sugen på doppler! Ska nog köpa den i veckan! Sambon är dock orolig över det "kan väl inte va bra att rikta sånt mot bebis", tänk om vi inte hör nåt och blir oroliga". Blabla - jag vill ha! :)

Har också varit borta i helgen. Hälsat på vänner oi Närke så det blev mkt tågåkande. Riktigt avslappnat, sova hela vägen upp, sova på hotellet, sova på kompis soffa, sova hela vägen ner. :D

• AlexandraViberg

Jag har inte hört något.. Provade på 10+3 och +4.. Men har bakåtlutad livmoder så jag hoppas verkligen att det bara är därför. Men ja man blir lite orolig av att inte höra.

• flagnell
    Annafredrika skrev 2012-11-18 09:17:27 följande:
    Ska ni/har ni vaccinerat er mot säsongsinfluensan? Här säger de att det bara behövs om man inte vaccinerade sig mot svinis.

Vaccinerade mig varken då eller nu. Brukar inte drabbas.
  • Blåbärssaft

Acantha- jag fick hem dopplern från Teknikmagasinet i fredags. Jag hör tyvärr ingenting men det är ju tidigt också och enligt manualen är det bäst efter vecka 12 så nu har jag lagt undan den i två veckor så får vi se hur det går då istället. Mina egna hjärtljud hör jag dock väldigt bra så själva maskinen är det inget fel på.

Svar på tråden ~* Juni Bebisar 2013 *~