Såg ni skrivit lite om vaccinationer :)
min son föddes för nästan exakt 1 år sedan, alltså vintertid, de ville redan på sjukhuset vaccinera honom emot Tb. Ja har inte och kommer inte vaccinera mig emot nån fågel fisk, ko, gris, eller svin influensa. De vaccinerna är inte prövade, så som inga vacciner är, alltså man vet inte vad konsekvenserna blir, så ja tackar nej till sånt. Min son är inte heller grundvaccinerad eller nån annan vaccination för tillfället, kände att jag absolut inte ville göra det när han va bara 3 månader(ökad plötslig spädbarnsdöd sker just oftast runt 3 månader).Man kan vänta :) Han är så frisk och pigg så man kan knappt tro det!
så läs på om allt inom vaccinationer innan ni bestämmer er skulle ja vilja råda er :)o när ni väl har bestämt er så VET om att ni kan tacka ja till vissa bara och nej till andra, det behövs alltså inga kuckelimuck vaccinationer utan ni har rätten till att få dem separerade.Det är många som inte vet om dessa eftersom man inte får det berättat för sig.
Jag vill oxå säga att jag absolut inte dömer eller ser ner på någon som vaccinerar sig,utan alla har sina skäl.Men som sagt skulle jag vilja råda alla att faktiskt läsa runt lite om de själva sjukdomarna och om vaccinationerna.Det tycker jag man har som ansvar som förälder gentemot sina bebisar. Och man kan alltid påbörja vaccinationer, men aldrig få dem ogjorda :)