• Svar på tråden ~* Juni Bebisar 2013 *~
  • Sömntutan
    Mamma till W skrev 2012-10-10 21:10:45 följande:
    Nu är jag slutkörd! Kämpat på framsidan av huset hela eftermiddagen (huset går till försäljning nästa helg)! Sen ikväll drog jag iväg på Zumba! Vet inte riktigt var jag INTE har ont nånstans!
    Gud vad duktig du är! Jag måste verkligen komma igång med motionen. Vill inte gå upp för mycket under grav. då jag redan har en hel del överflöd .
    Äntligen! BF ~8 juni
  • Mrsblonde

Så kul att läsa denna tråd man känner ju igen sig i det mesta:) kände imig så trött ikväll, jag föreslog att jag och mannen skulle gå och lägga oss. "men klockan är ju bara halv nio!!" säger han. Jag kände det som klockan var över elva. Fick gå och lägga mig själv:)

• Mabaja

Sömntutan: jag har inget val! Och eftersom jag inte kan renovera får jag göra sånt jag kan, typ rensa ogräs och liknande! :)

• AlexandraViberg
    Trollbarnet skrev 2012-10-10 20:51:03 följande:
    Har dock haft lite ont och småstick/molande om vartannat idag. Får hoppas att det bara är normalt. Kliar fortfarande i huden på magen så det ser jag som ett bra tecken att det är någonting som växer där.
    Min mage började klia idag med! Aldrig hört om det förut, men det kan ju vara för att det växer, tanken har bara inte slagit mig förut!
    efter en lång kamp kom vårat + | Dotter-07
  • édes80

Hej! Jag plussade precis (är förmodligen i vecka 5)! =)

Min sambo är på tjänsteresa tills imorgon kväll och jag vill absolut berätta för honom face to face! Någon som har ngt kul tips? Det är vårt andra barn och den gången lade jag en bulle i ugnen och bad honom ta ut maten ;)

Grattis och lycka önskar jag alla i tråden! 

• édes80
    Cupcake1985 skrev 2012-10-10 21:53:58 följande:
    Grattis! Plussade också idag. Hur gammalt är ditt barn?
    Tack, detsamma :)

Han är två år. Han var beräknad 10 juni och enligt familjelivs uträknare så är BF den här gången 11 juni, haha. Är tydligen extra fertil under september månad ;)
  • Cupcake1985

Jag har en 15-månaders här hemma. Trodde inte riktigt jag skulle bli gravid så fort. Nu får någon annan sätta betyg på mina elever.

• Trollbarnet
    AlexandraViberg skrev 2012-10-10 21:36:35 följande:
    Min mage började klia idag med! Aldrig hört om det förut, men det kan ju vara för att det växer, tanken har bara inte slagit mig förut!
    Min kliar något helt hysterisk, mest ovanför naveln konstigt nog, sen typ mot höftbenen, hela tiden. Sjukt irriterande är det men ack så skönt att klia när det börjar pirra sådär plågsamt i huden :P Haha!

Ja jag håller tummar och tår, hoppas hoppas.
Svar på tråden ~* Juni Bebisar 2013 *~