Pellefanten skrev 2012-11-23 09:50:04 följande:
Jag låg i sängen i går kväll/natt å tyckte mig känna bebis men avfärdade det. I morse kände jag samma igen. Nu är jag säker det måste varit bebis. Kändes precis som med dottern som också kände jätte tidigt typ v12-13. :)
Tyckte också att jag kände sprattel...men det kan ju inte vara möjligt såhär tidigt tänkte jag sedan...men kanske

Det fick mig att längta ännu mer i alla fall...
Baby Lei skrev 2012-11-23 09:47:33 följande:
Vilket fantastiskt jobb du har! Var beredd på att bli pepprad med frågor härinne när juni börjar närma sig..

Trivs du som BM?
Världens bästa jobb!! Jobbar dock bara natt och det kommer nog inte hålla i längden...
Ung Mamma 91 skrev 2012-11-23 09:26:28 följande:
Visst är det så då man väntar flickor blir man riktigt rund överallt ? :P Vet bara att min kompis hade så och hon gick upp typ 30 kg , jag har bara gått upp högst 5 kg me killarna :P eller är jag helt ute å cyklar ?
Spelar nog ingen roll om det är tjej eller kille i magen...Gått upp ca 20 kg med båda mina, en av var sort har jag. Däremot funderar jag lite på det här med att om man har en flicka i magen så sägs det att hon stjäl mammans skönhet, men det gör inte gossen. Tyckte själv att jag såg ut som en kossa med tösen, fick finnar, glåmig hud...medan med gossen lyste jag, såsom gravida kan göra ibland. Kanske har det att göra med testosteron/östrogen och sånt att göra???