• Svar på tråden ~* Juni Bebisar 2013 *~
  • Madelen21

alexandraviberg:

jag mådde sådär för några v sen att ja inte orka hämta dottern på dagis så då fick min mamma hämta har tur att vi bor nära max 5 km ifrån varandra.

mår något bättre nu men jag spyr än.. på morgonen... å så är jag trött!! fast betydligt piggare än för nån v sen. 

• AlexandraViberg

Jag sover nog 14 timmar, maken lämnar och hämtar på dagis. Handlar, lagar all mat. Allt och här ligger man och är värdelös.. Dottern lär ju börja tro att jag är döds sjuk snart..

• Baby Lei
    AlexandraViberg skrev 2012-11-23 16:23:45 följande:
    Jag börjar fan bli deppig av att känna mig såhär jävla värdelös. Suttit här i soffan i två månader nu.. Kräks ju typ så fort jag rör mig och nu hjälper inte lergigan comp längre.. Jag vill bli normal igen!!! Har inte orkat hämtar dottern på hela veckan pga mitt mående. Känner mig som världens sämsta fru och mamma just nu. Trodde jag skulle vara lycklig och glad när jag äntligen fick bli gravid.. Suck! När ska det gå över?!

Jag också! Sova-jobba-tv-sova-jobba-tv.. Man kan bli deppig för mindre. Men jag orkar helt enkelt inte mer än så just nu. Så ikväll -fredagskväll- då slår vi på stort med..... Hämtmat och hyrfilm! Haha.. Tråkigast i stan just nu, men det är bara att gilla läget. Bara tanken på att fixa mig, dra på en klänning och sätta sig på restaurang får mig att somna..
  • Valborgs

Alexandra: stackare! Har haft det som du 1,5 vecka och känner mig så redan. Du har väl varit dålig betydligt längre? Kollat med BM om det finns något annat att ta för illamåendet? Måtte det gå över snart iaf!

• Baby Lei
    AlexandraViberg skrev 2012-11-23 16:52:11 följande:
    Jaha.. Nu gick han och tvättade också.. Gah!

Haha! Min kille gick precis till tvättstugan med ett jättelass.. Ligger du också på soffan?
  • mytol
    Kickilina skrev 2012-11-23 10:31:00 följande:
    Tyckte också att jag kände sprattel...men det kan ju inte vara möjligt såhär tidigt tänkte jag sedan...men kanske Det fick mig att längta ännu mer i alla fall...
    Baby Lei skrev 2012-11-23 09:47:33 följande:
    Vilket fantastiskt jobb du har! Var beredd på att bli pepprad med frågor härinne när juni börjar närma sig.. Trivs du som BM? 
    Världens bästa jobb!! Jobbar dock bara natt och det kommer nog inte hålla i längden...Spelar nog ingen roll om det är tjej eller kille i magen...Gått upp ca 20 kg med båda mina, en av var sort har jag. Däremot funderar jag lite på det här med att om man har en flicka i magen så sägs det att hon stjäl mammans skönhet, men det gör inte gossen. Tyckte själv att jag såg ut som en kossa med tösen, fick finnar, glåmig hud...medan med gossen lyste jag, såsom gravida kan göra ibland. Kanske har det att göra med testosteron/östrogen och sånt att göra??? 

Det där med skönheten har jag oxå funderingar kring. Med sonen så kände jag mig aldrig risig å håret var aldrig svårskött och fick ofta kommentarer om att det lyste om mig och att jag såg så fräsch ut. Nu denna gång harjag kännt mig risig från dag ett. Håret vill inte alls och blir flottigt på en dag. Jag har fått finnar som jag inte haft på flera år. Ja, jag ser bara allmänt risig ut å får mest kommentarer om att ja ser trött ut . Vi ska inte ta reda på vad de e i magen så vi får se om ca sex månader om teorin stämmer .
  • AlexandraViberg

Tack tjejer! Ja jag går från sängen till soffan sen ligger jag här. Mår verkligen konstant illa och idag FICK JAG INTE följa med på affären för han ville inte skynda sig.. :P
    Har mått såhär sen v.5, nån vecka hjälpte medicinen men inte nu längre. Hcg ska ju börja gå ner snart så hoppas det vänder då!

Baby lei: haha ja i one piece under en filt framför projekt runway och dottern kom och frågade om jag inte mådde bättre idag sen pussar och nu leker hon. Maken lagar mat och jag längtar efter lättsaltade chips!
    Brukar må bra på kvällen om jag mår dåligt på dagen, så hoppas det nu med, vet en tjej som vill ha fredagsmys till x factot här hemma!

• AlexandraViberg

Mytol: sägs ju att flickor stjäl mammas skönhet och pojkar förstärker den. Med det sagt är det garanterat en tjej för mig! Håret blir en tova av ingenting och jag har också fått finnar! Suck! Hade aldrig det som tonåring heller.. :P

• gorek86

Nån mer än jag som har problem med sömnen? Är sjukt trött på dagarna och så men på natten vaknar jag efter nån timme och är jättepigg, och det tar tyvärr lång tid innan jag somnar om och sen sover jag väldigt oroligt. Har haft det så i flera veckor nu??

Svar på tråden ~* Juni Bebisar 2013 *~