• Svar på tråden ~* Juni Bebisar 2013 *~
  • Blåbärssaft

Det här ni skriver om att se ut på ett visst sätt och vänta det ena eller det andra könet verkar inte passa in på mig. När jag väntade min son strålade det verkligen inte om mig. Snarare tvärtom. Haha! Tror nog aldrig jag känt mig fulare för att inte tala om finnar och risigt hår! Allt elände verkade jag ha men ut kom ju den mest fantastiska lille kille så allt är förlåtet Skrattande

Den här gången känner jag att hår och naglar är starka och friska! Inte en finne och jag tycker ansiktet ser friskare ut. Får väl se vad som ligger därinne när vi går på RUL Skrattande

Här är vi barnlediga jag och sambon. Hade storslagna planer med bio och restaurang ikväll men eftersom sonen är hos farmor även i morgon kväll tar vi det då istället. Ikväll blev det hämtmat från en god italiensk restaurang i stan. Massa tända ljus och film i soffan! Skön fredagskväll!

• AlexandraViberg

Ja min hy var tok fin senast och inget fel på håret och hon var tjej men detta är ju tvärtom så med den logiken borde det vara motsatta könet för mig. Har fått för mig att det är en pojke (vore kul!) men drömmer att det är en tjej! Vill veta NU! :P
    Behöver någon vetskap om vem som gömmer sig om min graviditet ska fortsätta såhär :P

• Pellefanten

Alexandra: så tänkte jag förra gången med men nu har jag bestämt mig vi kommer inte titta efter.

• Pellefanten

Haha jag med jag är ett kontrollfreak av högsta grad men kommer tvinga mig själv. Vill uppleva överraskningen någon gång och jag ska inte ha fler barn sen :)

• Kickilina

Jag är verkligen i valet och kvalet om jag ska kolla eller ej efter vad det är för sort i magen. För mig kvittar det egentligen men det här med att förbereda storasyster kan kanske vara en poäng. Hon vill ju bara ha en lillasyster eftersom lillebror har hon redan. Men det kanske kan vara bra för dem att lära sig att allt inte går att kontrollera och veta...

• AlexandraViberg

Ja maken vill ju ha ett till efter detta så det lär ju bli så, eller han vill ha två till men då får de inte plats i bilen. Så jag sa absolut Max 3, dvs två för oss tillsammans! Så nästa kan bli en överraskning. Men behöver lite kontroll efter att inte haft det i våra försök och denna hemska början på grav :P
    Blir ju en överraskning på RUL iaf! Haha :)

• Pellefanten

Hehe ja ska min man bestämma så blir det en hel hög till. Själv va jag inte ens så sugen på en graviditet till men ville att min dotter skulle få ett syskon och längtan fanns ju efter en till men inte det här helvetet så efter den här å något år har gått så ska jag knyta ihop säcken. Ändrar jag mig sen finns ju alltid ivf dock tror jag inte ens minsta möjlighet finns att jag ändrar mig :)

• AlexandraViberg

Skönt att ha bestämt sig kan jag tänka mig och vara tillfreds med det. Jag kommer inte ens våga börja med P-piller igen efter denna. Men har alltid känt att tre är ett bra antal. Vi var två syskon men blev fyra 1/2 (ett sent missfall..) när jag var 12 och pappa fick sina tvillingar. Men vi växte inte upp tillsammans. Känner därför att mitt emellan vore lagomt!

Maken vill ha massa och det fattar jag han har 4 bröder och en syster. Bara en hel bror dock. Men stor familj där med. Men nån gång får vi säga nej! Skeptisk till en till grav som man mår nu men mår förhoppningsvis bättre sen! :)

Svar på tråden ~* Juni Bebisar 2013 *~