• Svar på tråden ~* Juni Bebisar 2013 *~
  • Sagolina
    gorek86 skrev 2012-11-23 17:16:17 följande:
    Nån mer än jag som har problem med sömnen? Är sjukt trött på dagarna och så men på natten vaknar jag efter nån timme och är jättepigg, och det tar tyvärr lång tid innan jag somnar om och sen sover jag väldigt oroligt. Har haft det så i flera veckor nu??

Jag är lika! Vaknar efter några timmars sömn och ligger vaken i 2-3timmar... Efter att jag varit vaken drömmer jag en massa och sover därför oroligt... Har hållt på till och från i ungefär en månad nu. Har i alla fall lärt mig att det är lika bra att läsa eller något om jag vaknar, för jag somnar ändå inte om på länge... Men tungt blir det ju sen att vara igång hela dagen!
  • Sömntutan

gotek86: Ja jag sover inte alls bra. Vaknar hela tiden. Vette tusan varför.
    Nån mer än jag som märkt att flytningarna har ändrat karaktär? Mina har gått från att vara mjölkiga till att vara trådiga, nästan lite som ÄL flytningar, men inte lika genomskinliga. Är skitnervös att det ska börja blöda när som helst. Går in i vecka 12 i morgon och vill bara att tiden ska gå fort nu så de mest kritiska är över. Såklart är det ingen garanti, men ändå.
    Peppar, peppar så har mitt illamående avtagit och det är nästan bara när jag blir hungrig som jag känner av det nu. Lider så med er som mår så dåligt att nu inte orkar någonting.

• gorek86

Ja fy va jobbigt detta är, blir ju så trött sen under dagen. Tyckte att detta har börjat tidigt men det kanske är så för vissa :)
    Ja jag kanske får börja gå upp och pyssla med nåt för det är inte så kul att ligga och tvinna sig i sängen.

Hoppas att det kan sluta om nån vecka men den turen har man väl inte ;)

• Annafredrika

Britta, Stina...Gunnar eller Axel. Där är vi nu iallafall. Mitt illamående verkar ha gått över!!!! Tjohoo och knackknack.

• JayJa

Hej hej.
    Tänkte hänga på här :)
    Har lagt till mig i listan.
    Alltid kul att läsa om andra och prata om funderingar oallt annat runt kring.
    Känner att jag haft väldig tur, inget illamående eller annat jobbigt. Jo, jag har varit fruktansvärt trött!!!
    Ha ne underbar helg alla! 

• Madelen21

Idag på em när jag satt här i soffan så tyckte jag att jag kände nått som svepte inuti magen.. svårt å förklara känslan.. undra om d kan vara bäbisen? v 10+3 idag... jag kände tidigt med nr 2 men då i v 14 kanske.. var en annorlunda känsla :)

• Natan

Om det stämmer väntar jag också en flicka för jag har finnar som jag brukar ha när jag har mens + att jag ser trött och sliten ut! Orkar inte ens ta på mig mascara och håret är som en enda stor torrbollstova! Jag är sugen på surt, sura karameller :)

• SunnaLiv
    mytol skrev 2012-11-23 17:02:32 följande:

Det där med skönheten har jag oxå funderingar kring. Med sonen så kände jag mig aldrig risig å håret var aldrig svårskött och fick ofta kommentarer om att det lyste om mig och att jag såg så fräsch ut. Nu denna gång harjag kännt mig risig från dag ett. Håret vill inte alls och blir flottigt på en dag. Jag har fått finnar som jag inte haft på flera år. Ja, jag ser bara allmänt risig ut å får mest kommentarer om att ja ser trött ut . Vi ska inte ta reda på vad de e i magen så vi får se om ca sex månader om teorin stämmer .
    precis så va det för mig med! med sonen så strålade jag från dag 1, fastän om super illamående. Men denn gång e håret risigare än risigast och blir fettigt snabbt o ja har massa finnar som ja aldrig annars brukar ha....ska inte ta reda på kön så de blir spännande o se vad för en som kommer ut :)
  • Kickilina

Verkar som om det blir en hel drös med tjejer i juni

Annafredrika skrev 2012-11-23 17:36:00 följande:
    Britta, Stina...Gunnar eller Axel. Där är vi nu iallafall. Mitt illamående verkar ha gått över!!!! Tjohoo och knackknack.
    Fina namn allihop!
Svar på tråden ~* Juni Bebisar 2013 *~