Natan skrev 2012-11-24 12:10:35 följande:
Annafredrika: barnet kommer ha en nära relation till andra barn. 1 av mina bästa vänner har en dotter som nu är 3 mån och min andra bästa vän kommer få barn 2 månader före mig :)
Härligt att ni kan resa och äta ute ofta :) med min livsstil som jag har och inte kommer ge upp för att jag har barn finns det bara plats för ett barn. Jag gillar dyra väskor, klä mig snyggt, shoppa, resa samt äta ute och lägger mycket pengar på det). Det låter nog ego i en dels ögon att jag hellre vill lägga mina pengar på det än att skaffa flera barn men för mig är det viktigt. Jag vill bara poängtera att jag kommer självklart ge mitt barn kärlek och vad den behöver i livet och vi vill att den ska få uppleva allt som vi vill uppleva och det vill vi göra tillsammans med barnet som tex resa och äta ute :)
Ja, det låter väldigt omoget, ytligt och materialistiskt men säkert halva befolkningen i detta avlånga land instämmer nog med dig. Många verkar dock bli sugna på flera barn sedan ändå. Min kusin, bästa vän med flera tänkte likadant typ.......