• Svar på tråden ~* Juni Bebisar 2013 *~
  • Natan

Sömntutan: vi kan hålla på och diskutera det här i en oändlighet men om man ska sätta ett barn till världen borde man förstå och vara tillräckligt vuxen för att veta när man kan eller inte.

• Natan

Alexandra: ja, det börjar bli en löjlig diskussion. Jag sa vad jag tyckte och då blev det en höna av en fjäder :)

Nu tänker jag inte skriva mer om detta! Trevlig kväll! Nu blir det tacos och tjejkväll med en av mina vänner eftersom min kille är bortrest :)

• Kickilina

Alexandra: Det är inte lattjo alls med detta illamåendet, jag förstår dig verkligen, sitter i samma sits själv. Vet dock att med båda mina andra kids så fick jag illamåendetopp kring v 11-12...sen blev det bättre...

• Madelen21

kickilina: jag mår också fortfarande illa men det är mest på morgonen fast jag känner att jag har en klump i halsen hela dagarna å jag kan spy för ingenting... alltså är jätte känslig för lukter..

här blir det en lugn kväll, har just ätit sen middag potatisgratäng å fläskfile med en god sallad...
    nu ska jag sätta in en hallon och blåbärs paj i ugnen som blir dessert. Sen ska det bli lite film å  ta det lugnt :)
    var å fynda vinterskor åt min dotter idag. dom hade 50% på alla skor på en affär här jag bor å då ville hon ha rosa skor mä disney princessor på så de blev dom å priset var som hittat 149 :)

nästan så jag tror jag ska dit nästa vecka å kolla åt mig själv å :) 

• AlexandraViberg

Kickilina: tack! Är i 11+5 nu och vet att hcg når toppen någonstans här och sen sjunker så jag hoppas VERKLIGEN att illamåendet försvinner då så jag inte är en av de som får dras med det hela grav.. :/

• kluckis

Pengar är inte ALLT!
    Huvudsaken man har tak över huvudet och mat på bordet och mkt kärlek!
    Så tänker vi iallafall och vi VÄGRAR att vänta tills vi har fast inkosmt och hus och allt detdär "folk" tycker man ska ha!

Både jag och sambon är arbetslös men vi tänker genomföra detta endå :)      

kmv.blogg.se Första barnet-Bf 6jun ♥
  • Zanzaa

Hej! Tänkte att jag kanske kan få hoppa in här. Är beräknad till den 4 juni. Är alltså i v. 12+3 nu. Har också mått väldigt illa. men numera är det mest liite på morgonen och hemskt mycket i samband med mat. Har ingen matlust alls och mår illa vid bara tanken på mat.
    Någon som känner igen sig?

Svar på tråden ~* Juni Bebisar 2013 *~